Freqtal Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei. Skal altså ha en ny bærbar PC. Går rett på sak: - Tenker at jeg bruker rundt 10 000,- men kan strekke meg til 12 000,-. - Skal brukes mest til tekstbehandling slik som Word, Excel, Power Point og Acrobat. Minst 60GB og rask harddisk, og en god skjermoppløsning. Spill blir det lite av. - Den skal være lett, skal bæres rundt om kring, ellers er ikke farge noe viktig. - Mer enn 2 USB og Firewire, CD-brenner, WLAN (56Mbp integrert), DVD-spiller, ønsker jo selvfølgelig god ytelse på slik som batteriet og maskinen i seg selv, XP og Office skal være med også. - Åpen for alle forslag siden jeg ikke er helt sikker på hva jeg er ute etter. Har sett litt på Netshop notebook 1557GLS, passer denne bra til kravene mine? Noen som har noen andre forslag? Takk. Lenke til kommentar
Panofix Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Ta en titt på DELL.no, du. Der finner du mye interessant og billig. Endret 27. februar 2005 av Panofix Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Noen flere forslag, og/eller kommentarer? Har veldig lite peiling på bærbare, så hadde vært fint med noen tips. Endret 28. februar 2005 av PCXray Lenke til kommentar
kvase Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Enklere webside skal du lete lenge etter men her har du en som er basert kunn på bærbar pc. http://www.zepto.no/ Lenke til kommentar
ohy Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Sjekk www.student-pc.no G556 modellen der er meget bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå