Grundig Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Når vi hadde avsluttenbde prosjekt fikk vi et tema å holde oss til (vann). Deretter kunne man skrive om ting og tang som har med vann å gjøre som for eksempel badeland, havet, akvedukter osv. Lenke til kommentar
acon Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 ehm vi laget en propell av tre... clutchen skulle vi ha brukt til å koble propellen til motoren, siden motoren ikke ville starte med den store propellen på Så vi kuttet ed på størrelsen på propellen fra vel 2meter tror jeg ned til ca 70cm At vi ikke fikk den til å fungere gjorde ikkeno.. vi bare konkluderte med at en propelldrevet trehjulsykkel ikke ville fungere slik som vi laget den. Lenke til kommentar
DawnDusk Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Gammel tråd, men benytter muligheten til å slenge inn et spørsmål ang. temaet: Vil karakteren vi får på det avsluttende prosjektet stå på vitnemålet? Hvis jeg får 6, får jeg da en 6'er til på karakterkortet? Eller "worst case", får jeg 4 - vil den da trekke meg ned? Endret 13. juni 2007 av freq_flyer Lenke til kommentar
ptta Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Varier tror jeg, når vi hadde avsluttende prosjekt i fjor, hadde vi muntlig eksamen ut i fra dette emnet etterpå, denne karakteren ble da stående på karakterkortet, andre fylker gjorde det annerledes. Fylket har faktisk en del å si i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå