christa Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei, Jeg bor i Glasgow og hentet akkurat xboxen min fra en butikk etter å ha chippet den. Jeg er helt blank hva gjelder tv-spill, og har tidligere bare brukt den med originale spill koblet til tven. Hvordan benytter jeg meg av chippens fordeler? Jeg kan ikke se noen fysisk forskjell på boxen etter at de har innstallert chippen, og vet ikke hva slags det er. Kan heller ikke se noen forskjell når jeg kobler den til tven. Grunnen til at jeg chippet den var jo at jeg ville ha "gratis" spill, men hvordan i all verden får jeg tak i de nå? Laster ned på nett og brenner på en cd eller hva? All hjelp mottas med stor takk for en som ikke er helt inne i denne xbox verden! Christopher Lenke til kommentar
consilium Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det er riktig slik du sier; last ned spill og brenn de enten på CD eller DVD-plater (kommer an på spillets størrelse). Du burde iallefall ha fått opp et nytt dashboard når du starter Xbox'en (meny-systemet), hvor du kunne konfigurere Xbox'en o.l. Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Du kan laste ned spill ja. Du kan også laste ned xboxlinux. www.xbox-linux.org Hvor du kan finne spillene kan jeg dessverre ikke si her på forumet, selv om det er helt lovlig. Sender en PM Endret 27. februar 2005 av kris33 Lenke til kommentar
christa Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Det er riktig slik du sier; last ned spill og brenn de enten på CD eller DVD-plater (kommer an på spillets størrelse). Du burde iallefall ha fått opp et nytt dashboard når du starter Xbox'en (meny-systemet), hvor du kunne konfigurere Xbox'en o.l. Takk for svar! Kan ikke se at jeg har noen anderledes meny når jeg skrur på maskinen...betyr det at jeg har blitt lurt for 600 kr? Er det mulig å lagre spill direkte på xbox harddisken, eller er den "originale" harddisken for liten for det? Chris Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Du kan installere en dashbord selv om du vil hvis xboxen din virkelig er moddet. Søk etter dashboard på den første siden jeg sendte deg. Superdisc Lite er bra! Endret 27. februar 2005 av kris33 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Du kan laste ned spill ja.Du kan også laste ned xboxlinux. www.xbox-linux.org Hvor du kan finne spillene kan jeg dessverre ikke si her på forumet, selv om det er helt lovlig. Sender en PM Send meg en PM også, hvor kan jeg laste ned spill. Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 He he. Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg