Chris_lox Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Som du kanskje har skjønt er spørsmålet mitt om kald katoder gir fra seg uv lys, vet at det er egne kald katoder som gjør dette. Men de helt standard, gir de fra seg uv lys? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Du får katoder med vanlig lys (blått, rødt, gult osv) og så får du de med UV! Hva du mener med "vanlige" vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 okay, så skal jeg ha uv-effekt må jeg ha eget uv rør? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Flyttes fra PSU og Elektronikk til Casemods. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Altså.. Et UV-katode gir bare ut et slags lilla lys som lyser opp UV-reaktive punkter. En vanlige fargekatode gir bare ut lys! Lite tips: Aldri bland vanlige katoder med UV-katoder for da mister du helt effekten av UV-katoden. Men du kan jo ha en vanlig katode og en uv så kan du slå av og på de forskjellige. Se forøvrig UV-guiden min: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=383424 Rart spørsmål du kom med forresten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå