chokke Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Min prest vil gjerne ha en autocast av magi på seg selv og sånn, for eksempel inner fire hvert 3. minutt og fortitude hvert 30. minutt. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Sånn vil jeg også ha. Har ikke giddet å lete etter det. Noen som vet om det finnes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) tenker meg at det er muli å finner her: http://www.curse-gaming.com/mod.php Endret 27. februar 2005 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hvorfor ikke lage en macro som kan spille spillet for deg også, så slipper du å tenke noe mer på det... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Enkelt og greit slikt kalles juks .) Det Blir for Bot aktig og er derfor ulovlig... Det skal være teknisk umulig å få en macro til å caste 2 spells i WoW.. Får du det til så bryter du EULA'en med blizzard og risikerer å få konto låst i X antall dager eller sletta totalt.. Endret 28. februar 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Min prest vil gjerne ha en autocast av magi på seg selv og sånn, for eksempel inner fire hvert 3. minutt og fortitude hvert 30. minutt. Dette er dessverre umulig med makroene som er lagt opp i WoW. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Min prest vil gjerne ha en autocast av magi på seg selv og sånn, for eksempel inner fire hvert 3. minutt og fortitude hvert 30. minutt. Hehe, en slik makro høres ut som en vanvittig dårlig ide. Se for deg en instance, der nesten alle på laget ditt er tom for HP. Du skal akkurat til å slenge på en flash heal på tanken deres, og plutselig - autocast Power Word: Fortitude. Oom... Wipe... Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 ser ikke problemet med å måtte bruke en spell på seg selv hvert 30min akkurat kanskje litt verre med de blessingen til paladins, men med CTmod får du med en sånn "buff timer" som sier i fra når det bare er igjen 30sec/1min av buffen du har på deg. syns folk i dag er lattelig late Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 javel, da synes du det! Men ser ikke opp til høyre hele tia da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 javel, da synes du det!Men ser ikke opp til høyre hele tia da. Jeg glemmer også ofta at spellen har gått ut. Og jeg vel ikke kalle det juks at en spell som varer i 30 min. blir kastet automatisk... Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 hehe, hørest nesten ut som SWG :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå