ostenxx Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Ja, er det noen som vet? Her er det snakk om å benytte seg av livstidsgarantien på et Porta Pro- headsett. Hørt at det er et firma i Oslo som har den oppgaven, men husker ikke hva firmaet het. Endret 27. februar 2005 av ostenXX Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Send det til nermeste forhandler som selger Koss. Ikke vanskeligere en det. Headsettet blir sannsynligvis sendt til Koss og reparert der. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) I utgangspunktet skal garantikrav rettes mot selger. Har du prøvd å levere hodetelefonen der du kjøpte den? Du kan evnt. kontakte importør: Tura Scandinavia Postboks 150 Oppsal 0621 Oslo Tlf 22 62 74 90 [email protected] Arbeidet utføres av: Billingstad Bedriftsservice as Postboks 38 1375 Billingstad Tlf 66 98 31 30 [email protected] Jeg er ikke sikker på om du som privatperson kan sende rett til verkstedet, men det kan du spørre importør om. Endret 28. februar 2005 av Mr D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå