Fosse Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg har Studio 9, men vil oppgradere til PLUS versjonen fordi jeg trenger noen funksjoner til mitt neste prosjekt. Men jeg finner ikke noen norske nettsteder som seller oppgraderingen (mener jeg). Bare på Pinnacle sin hjemmeside, men der koster oppgraderingen ca. 300 kroner, og som kjent er tollgrensen i norge 200 kr. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
andm Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg har ikke sett på produsentens hjemmeside eller programvareoppdateringsinformasjon, men jeg regner da med at oppdateringen lastes ned via Internett? I så fall behøver du vel ikke tenke på moms, ettersom du ikke får tilsendt en fysisk vare etter betaling. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Pinnacle er ikke så flnke til dette med nedlastbar programvare. Ser ut som du må kjøpe boksen i dette tilfellet. Det er bare gratis småoppdateringer man kan laste ned, så vidt jeg kan se. Men Adobe er ikke så mye bedre, for der kan man kjøpe og laste ned Premiere Pro, men må kjøpe Premiere Elements i boks. Lenke til kommentar
Fosse Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg fant oppgradering på mpx.no, men prisen var stiv nesten det samme så jeg betalte for Studio 9. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå