Gå til innhold

1stk skjermkort på sli-hovedkort?

Smb

Anbefalte innlegg

Lurer bare på om sli-hovedkortene "støtter" å kjøre kun et skjermkort. Lurer på hvilket asus-hovedkort jeg skal kjøpe. -Jeg skal kun ha 1stk skjermkort, og da lurer jeg på om det går ann å kjøre ett pci-express-skjermkort på et hovedkort som er beregnet for sli -Asus A8N-SLI..., (for så at jeg eventuelt kan kjøpe meg et skjermkort til, av samme typen seinere å sette inn.) Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar :) !! :thumbup:

-hehe. Da blir det nok kun ett kort :p Jeg er ATI-Fan' så det holder :p hehe Hadde 3Dfx-kort før for mange år siden.. da var det bra, ellers for å si min mening, så er Nvidia slik at dem "skryter opp" teknologien dems. For eksempel så lager dem kort med store kjølevifter som bråker helt sjukt i følge mine ører, -som tar opp to kortplasser med masse fanzy blåe lys i viftene o.s.v. -Også kan man kjøpe et ati-kort som kun tar opp en kortplass og har en liten vifte som ikke bråker stort i forhold til nvidia sitt, som slår Nvidia-kortet i testbenken... Det er min mening angående ati og nvidia. hehe. :p Men etter dette sli-greiene og pci-exspress kom, så vet jeg ikke helt hva jeg skal si.. hakke sett på så mange tester. Så nå skal det bli litt morro å få testa pci-express :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...