Smb Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Lurer bare på om sli-hovedkortene "støtter" å kjøre kun et skjermkort. Lurer på hvilket asus-hovedkort jeg skal kjøpe. -Jeg skal kun ha 1stk skjermkort, og da lurer jeg på om det går ann å kjøre ett pci-express-skjermkort på et hovedkort som er beregnet for sli -Asus A8N-SLI..., (for så at jeg eventuelt kan kjøpe meg et skjermkort til, av samme typen seinere å sette inn.) Noen som vet? Lenke til kommentar
Dastardly Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Naturligvis kan du ha bare ett skjermkort på ett SLI-hovedkort. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jepp du kan fint kjøre med ett,har du tenkt å utvide til to senere så husk at det kun er nvidia geforce kortene du kan gjøre dette med ike ATI. Lenke til kommentar
Smb Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Takk for svar !! -hehe. Da blir det nok kun ett kort Jeg er ATI-Fan' så det holder hehe Hadde 3Dfx-kort før for mange år siden.. da var det bra, ellers for å si min mening, så er Nvidia slik at dem "skryter opp" teknologien dems. For eksempel så lager dem kort med store kjølevifter som bråker helt sjukt i følge mine ører, -som tar opp to kortplasser med masse fanzy blåe lys i viftene o.s.v. -Også kan man kjøpe et ati-kort som kun tar opp en kortplass og har en liten vifte som ikke bråker stort i forhold til nvidia sitt, som slår Nvidia-kortet i testbenken... Det er min mening angående ati og nvidia. hehe. Men etter dette sli-greiene og pci-exspress kom, så vet jeg ikke helt hva jeg skal si.. hakke sett på så mange tester. Så nå skal det bli litt morro å få testa pci-express Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå