TundraStar Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei! For et par uker siden kjøpte jeg meg en Sony Ericsson k500i telefon fra komplett.no! Den har virket tilfredstillende helt fram til igår.. Jeg satt i kinoen og skulle skru av lyden på telefonen, men da fikk jeg ikke av tastelåsen for alle tastene på venstresiden av telefonen funket ikke! Da mener jeg, tast 1, 4, 7 og * Prøvde igår å få av frontdekselet for å sjekke selv hva som kunne være i veien, men jeg fikk det simpelthen ikke av! Nesten umulig tror jeg.. Dette finner jeg veldig rart! Noen forslag på hva det er og hvordan det kan fikses? Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Har selv en K500i som jeg bestilte fra komplett.no for snart 2mnd siden. Mitt problem er at joysticken plutselig nekter å utføre det jeg vil den skal gjøre, må trykke mange ganger på den for at den skal reagere. Så jeg sendte en mail til komplett og finn link til denne siden. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 enkelt og få av frontdeksel. ta av bakdeksel så finner du et par klipser på innsiden der, resten finner du ut av deg selv.. opplevde noe lignende på t610'n min. da var det ledninga til "tastaturet" som satt litt løst. visst k500i er byggd opp på samme måten skal det være enkelt og sjekke. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Beste er nok å kontakte komplett og få dem til å løse problemet. Du vil miste både garanti og reklamasjonsrett om du åpner telefonen og pirker rundt inni der. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det samme skjedde med min K500i, og i tillegg virket ikke joysticken nedover. Jeg kjøpte den via sense (moobi leverer telefonen, så sense har egentlig ikke noe med saken å gjøre). Jeg sendte mail til moobi og fikk til svar at de skulle sende en frankert konvolutt til meg og så skulle jeg sende telefonen til dem. Men etter det har jeg ikke hørt noe fra dem, og telefonen har fortsatt problemer med joysticken men ikke med tastene lenger. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Beste er nok å kontakte komplett og få dem til å løse problemet. Du vil miste både garanti og reklamasjonsrett om du åpner telefonen og pirker rundt inni der. og hvordan skal de merke at du har tatt av dekselet på mobilen? skader ikke og titte. kjedelig å sende inn mobilen visst det er bare en kabel som må klipses på plass.. @Shhhh: måtte også sende inn min k500i etter at batteriet mitt plutselig daua. fikk en frankert polstra konvolutt som jeg brukte til å sendte mobilen og "skademelding" til moobi. har du ikke fått konvolutten får du ringe og purre på de. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Beste er nok å kontakte komplett og få dem til å løse problemet. Du vil miste både garanti og reklamasjonsrett om du åpner telefonen og pirker rundt inni der. og hvordan skal de merke at du har tatt av dekselet på mobilen? skader ikke og titte. kjedelig å sende inn mobilen visst det er bare en kabel som må klipses på plass.. Om du bruker en skrutrekker som ikke passer 100% så ser dem det fort. Dessuten kan du være uheldig å rive av en del e.l. Hva er det med folk og pelling på utstyret sitt? Kan du ikke bare la selgeren gjennomføre sin plikt ved å rette mangelen? Så er du 100% sikker på at det ordner seg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Om du bruker en skrutrekker som ikke passer 100% så ser dem det fort. Dessuten kan du være uheldig å rive av en del e.l. Hva er det med folk og pelling på utstyret sitt? Kan du ikke bare la selgeren gjennomføre sin plikt ved å rette mangelen? Så er du 100% sikker på at det ordner seg. men her var det somsagt bare å klipse av dekselet da.. ikke snakk og skru noe som helst. men mne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå