halvardm Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Arial ? Det enkle er ofte det beste, ihvertfall når det gjelder font på brødtekst mener jeg. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Syntes Trebuchet MS var fin jeg. Som dere sier, det er jo smak.. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Syntes Trebuchet MS var fin jeg. Som dere sier, det er jo smak.. Støttes faktisk Synes den er fin selv, men det er som man sier, hver sin smak! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Nå har jeg satt opp AJ Fork på siden, men har et problem. Når jeg skal skrive en nyhet, skriver jeg en kort-versjon på fremsiden, og så skal man trykke "les mer" for å få alt frem. Men når jeg trykker les mer og kommer inn i selve artikkelen, vises kun det som sto på forsiden. Koden ser sånn ut Dette er en kort-versjon, trykk "les mer" for å lese alt. <!--more-->Dette er en kort-versjon, trykk "les mer" for å lese alt. Her har du hele teksten Alt som står under <!--more--> kommer ikke frem. Hva gjør jeg feil? Mvh! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Ingen som har eller har brukt AJ Fork som vet hvordan man gjør det? Hadde vært kjekt å få vite. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Mulig jeg tar feil nå, men er det ikke i WordPress man bruker <!--more--> ? Eller fungerer dette i AJ-Fork 1.68 også? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Tror du tar feil der.. Det kommer til og med opp automatisk når jeg trykker på knappen. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Ok. Da tok jeg feil da. Men jeg testet AJ-Fork 1.68 nå, og jeg får heller ikke frem teksten jeg har skrevet etter <!--more--> når jeg er inne på selve artikkelen. Kanskje det er en bug i AJ-Fork? Endret 28. februar 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Flere som har samme problemet eller? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Flere som har samme problemet eller? Du kan jo eventuelt prøve og spørre her. Lenke til kommentar
DJtm Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 EBA-News - Bruker database, og er utviklet av en nordmann. Det er AJ-Fork også.... Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Glem det. Misforsto litt. Endret 28. februar 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Tenke jeg skulle teste cutenews, men hva betyr dette: Now You must CHMOD the the directory cutenews/data/ and all files and folders under the data/ directory must be also chmod'ed to 777. CHMOD? Tenke jeg skulle prøve det lokalt på pcn først. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Du må gi filene tilgang til å skrive. Bruker du SmartFTP? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 B0hemen: Bare CHMOD mappen data i cutenews mappen. Dette kan du gjøre med et FTP programm som SmartFTP, WS_FTP Pro og mange andre. Les mer om CHMOD her (kom ikke på noen andre CHMOD guider). Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Hvis du bruker SmartFTP er det bare å høyreklikke og velge CHMOD og skriv inn tallet '777' der det står noe annet fra før. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Eller i WS_FTP Pro er det bare å krysse av.. Om trådstarter har ordentlig webhotell går det jo ofte å gjøre det via browsern.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Eller i WS_FTP Pro er det bare å krysse av.. Om trådstarter har ordentlig webhotell går det jo ofte å gjøre det via browsern.. Gjør hva da? Er ikke jeg som lurte på hva CHMOD var altså.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå