Road11 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Jeg satt for ikke veldig lenge siden og spillte World of Warcraft. Så helt uten forvarsel skrur PC'en seg av. Jeg tenkte at det ikke var noe farlig. Men nå vil ikke skjermen starte opp ser det ut som. Jeg starter PC'en alle vifter og alt sånt fungerer. Men skjermen er sort, og LED'en oransje. Jeg har testet med 2 skjermer, men det er samme resultat. Jeg vet ikke hva dette kan komme av, fordi det skjedde plutselig. Jeg ville satt stor pris på hjelp Endret 27. februar 2005 av Road11 Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Har du prøvd å bytte skjermkort? Kanskje skjermkortet ditt har tatt kvelden. Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Tusen takk for hjelpen! Prøvde med det gamle kortet, funket med en gang. Nå som jeg vet det. Må jeg kjøpe nytt skjermkort, eller har jeg garanti på det skjermkortet som ikke fungerer lenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå