Nimblex Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei, bestilte en AMD 3500+, winchester, OEM, CPU hos netshop. Når jeg fikk den i posten ble jeg litt usikker på om det faktisk var det jeg hadde fått. 1. Jeg la merke til at jeg hadde fått en BOXED CPU, noe jeg ikke hadde bestilt. 2. Det sto ingen ting om at det var en winchester på den. Det jeg tenkte kunne være en mulighet var at det virkelig er en winchester, men at Netshop har sendt meg en BOXED versjon for å være greie. Hvis det er tilfelle ønsker jeg ikke å ringe og klage selvfølgelig. Det jeg lurer på er om jeg kan se på selve CPU-en at det er en "winchester" eller en "vanlig". Takk for alle svar! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 last ned programmet cpu-z og se hva det sier om cpu'en din! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Står det AWBOX eller BIBOX på produktbeskrivelsen? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Står det BIBOX er det en winchester. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 det stemmer jo, men, om det står OEM på beskrivelsen og han har fått en BOXED, så tyder det på at beskrivelsen ikke stemmer..... Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Det et er klistret på en lapp der det står 3500+, OEM, winchester. Så noe er det som ikke stemmer. Tror jeg ringer netshop i morgen, ser ut til at jeg har fått feil produkt. takk for svar Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Du får jo lest hele den tall- og bokstavrekken som står på prosessoren din? Den skal kunne leses gjennom pakka om du ikke vil åpne den ennå. Et raskt søk på Google med den "koden", vil nok finne ut om det er Winchester eller Newcastle. Eller du kan bare skrive opp rekka her. Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Åpnet den for å sjekke at det virkelig var en boxed versjon som jeg trodde. Dette står på CPUen: AMD AthlonTM 64 ADA3500DIK4BI Kan noen tyde dette for meg? Endret 27. februar 2005 av Nimblex Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Fant det på google, ser ut til at jeg har fått riktig like vel. Supert å få med en kjøler i tillegg! -LINK- til siden der det stod Tusen takk netshop! Endret 27. februar 2005 av Nimblex Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jepp,de var vel fri for oem og sendte deg en boxed istedenfor så du skulle slippe å vente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå