Gå til innhold

Star Wars Galaxies: Starwars an empire divided

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

penger for ditta???

betalte jo for spillet og betaler jo hver månede, nokk d vel.

men noen som vet kor jeg får fiksa d da?

finner ingen ting om d, har søkt på forumet og hjemmesida deres, en eller merklig grunn så får jeg ikke legge inn ny post på forumet der, står at jeg ikke er registrert selv om jeg er d.... merklig

Lenke til kommentar

da er d gjort, håper d går, kommer til farstar :)

kosta faen med peng ja,,,, men vil ikke miste fyren min og gidder ikke begynner på en ny, og d er kjedlig å spille på en amrikansk server dem ligger jo noen timer i forskjell så der er sjelden folk....

Lenke til kommentar

Hey. Lurte på om noen Nordmenn spillte på Lowca? Har min main og alt der, en jedi og en rifle/cm. Ellers har jeg også en char på chimera som jeg leker med litt innemellom. Si ifra, har lyst til å begynne/ være med i et norsk guild

Lenke til kommentar

Fleste nordmenn finner du på FarStar eller Chimeera siden det er kun de 2 som er europeiske .

Råder deg sterkt til å flytte hit ikke bare pga norske og svensker men ping helt ned til 50 ms . Dette er en STOR fordel i PvP !

Lenke til kommentar
Fleste nordmenn finner du på FarStar eller Chimeera siden det er kun de 2 som er europeiske .

Råder deg sterkt til å flytte hit ikke bare pga norske og svensker men ping helt ned til 50 ms . Dette er en STOR fordel i PvP !

har dem lagt ned Infinity serveren igjen? (den tredje europeiske serveren når jeg spilte)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...