exmith2k Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Hei... Lurte på hvordan man fikser sånn at hvis jeg sender en mail så kommer det automatisk underskrift med mailen, eks: Mvh *Navn* *Adresse* *Mail* *Nummer* Noen som vet hvordan man stiller det inn i et av dem programmene? Vet ikke om jeg kan kalle det "underskrift" men det var det beste jeg kom på ihvertfall.... Endret 27. februar 2005 av exmith2k Lenke til kommentar
Legion Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 thunderbird: lag en tekstfil med underskriften slik du vil ha den. i 'Account Settings' så velger du 'attach this signature' og velger tekstfilen med signaturen. Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Signatur lager du på følgende måte i thunderbird: Lag en txt-fil hvor du skriver signaturen din et eller annet sted på disken din. Gå til edit eller tools - account settings, går til kontoen din og til "attach this signature" og hent fram txt.fila. Voila! Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Bra thx også var det å få sånn at hvis jeg skriver mailan min til noen så kan de trykke på mailen min så sender de tilbake, noe sånn med : mailto:**** Eks: [email protected] Bare til å skrive mailen i underskriften da så går det vell ann å klikke på den uansett? Endret 27. februar 2005 av exmith2k Lenke til kommentar
Legion Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 vell...e-post adressen blir fanget opp og du trenger ikke bruke 'mailto'...dog jeg skjønner ikke hva dette skal være godt for. 'from' og 'reply-to' feltet tar seg av dette. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 vell...e-post adressen blir fanget opp og du trenger ikke bruke 'mailto'...dog jeg skjønner ikke hva dette skal være godt for. 'from' og 'reply-to' feltet tar seg av dette. ja jeg fant ut det takk for hjelpa... Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Forresten, har thunderbird komt på norsk? Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Forresten, har thunderbird komt på norsk? www.mozilla.org www.firefox.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå