mattifnatt Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Noen som vet hvor loddene i en mx310 mus sitter? hvis den i det heletatt har lodd. skrudde den opp og så ingenting som minnet om lodd.. på forhånd takk. Lenke til kommentar
mattifnatt Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 mange som hadde innspill her da.. tipper innmaten er veldig lik som på en mx510 om noen har noe erfaring med den.. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 i mx510 er det ihvertfall et lodd. det kan enkelt skrus ut. Lenke til kommentar
mattifnatt Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 ok, kunne du informert litt om hvor det sitter? jeg har nemlig skrudd opp musa men fant ingenting som så ut som et lodd. mulig jeg er på jordet, men.... Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 På mx510 sitter loddet i topplokket. Du vet det er et lodd hvis du ser det , er bare en klomp med metall som er skrudd fast med en skrue liksom Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Jeg har tatt ut loddet i min mx500, og hvis jeg husker riktig er det som Jabbala sier. Sitter et sted i toppplokket litt bak på musen tror jeg..Kan ta bilde av loddet hvis jeg husker det senere idag edit: fant bilde , slik ser en mx500 inni. man ser loddet tanske tydelig med en gang man åpner musen, så hvis din ser slik ut inni, er det antakelig ikke lodd i den. Endret 1. mars 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
mattifnatt Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 nei det var det jeg trodde. skrudde opp hele greia og så ingenting som kunne ligne et lodd.. jaja mange takk for hjelpen, z10b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå