Shaper^ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg innstallerte steam i dag, har hatt d fær da, men formaterte så måtte ha d inn på nytt, da skulle jeg installere cs:source... putta inn cden og innstalerte.. Den måtte unlocke filene, noe som tok 1 time elns, så måtte den i tillegg update spillet.. og det skulle ikke ta mer en 176timer.. Etter ca 1 time så hadde den nesten kommet halvveis.. Jeg bruker bandwith monitor pro for å sjekke speeden og den ligger på 50kb/sek.. Jeg har 1mbitlinje og d bør gå fortere... :S Noen som vet om det er noe jeg kan gjøre for å få d til å gå fortere eller er det bare steam som er ufattelig treige som vanlig? steam_treigt.bmp Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Sånn er steam, ikke forvent gull og grønne skoger. Tenk hvor mye upload speed de må ha for å kunne gi alle de som må update a... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det går veldig tregt ja. Derfor skal jeg ta backup av mine steam spill neste gang jeg formatere. Tar altfor langt tid å laste ned alle updates via stem. Bare tenk etter 1 år da, da blir det sikkert mer enn nok å laste ned når man formaterer harddisken. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det går veldig tregt ja. Derfor skal jeg ta backup av mine steam spill neste gang jeg formatere. Tar altfor langt tid å laste ned alle updates via stem. Bare tenk etter 1 år da, da blir det sikkert mer enn nok å laste ned når man formaterer harddisken. How... Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Derfor skal jeg ta backup av mine steam spill neste gang jeg formatere. Tar altfor langt tid å laste ned alle updates via stem. Godt tips. Det hadde jeg ikke tenkt på. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 @ fuzzZzy Det er vel bare å høyreklikke, og backup bla bla bla.... :] Igår var det en ganske stor oppdatering til CS:S, Men jeg brukte 15 min. på den. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Tenk hvor mangfoldige tusen som updater på samme tidspunktet som deg... Det er ikke noe rart i at det går tregt. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det vanlige som skjer: Flere tusen mennesker skal update samtidlig, og som kjent er ikke Steam den som tåler det best. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 How... Bare tenk når året er omme så har det kommet en del updates til CSS, HL2 og de andre spillene som fås tilgjengelig via Steam. Så plutselig må du formatere hardisken og instalere HL-2 og CSS.(forutsier at du ikke har tatt backup og til og med da vil det kreve 2-3 DVD plater) Alle updates må lastes ned før du i det hele tatt kan spille på nytt. Med mindre ADSL 2 kommer innen det tidspunktet og hvis man ikke har en 10MBIt linje vil det nok ta litt tid å laste ned oppdateringene. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 I dag er Steam vanvittig tregt hos meg. Har 4250/2250 linje og nå får jeg fra 1-10 KB/s! Hadde tenkt å prøve Lost Coast i kveld men det kan jeg tydeligvis bare glemme!! Flere som har samme problemet?? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Nei. (14 tegn, tjohei.) Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Har ikke samme problem, nei. Kult å bumpe en tråd som er 8 mnd. gammel? Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Ja det er kult. Nei, seriøst det så jeg ikke før nå. Beklager hvis det er et problem for deg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Gamle tråder trengs ikke å opplives igjen . Foreslår opprettelse av egen ny tråd for evt nye problemer - denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg