Gå til innhold

Går så forbanka treigt å update...

Anbefalte innlegg

Jeg innstallerte steam i dag, har hatt d fær da, men formaterte så måtte ha d inn på nytt, da skulle jeg installere cs:source... putta inn cden og innstalerte..

Den måtte unlocke filene, noe som tok 1 time elns, så måtte den i tillegg update spillet.. og det skulle ikke ta mer en 176timer..

Etter ca 1 time så hadde den nesten kommet halvveis..

Jeg bruker bandwith monitor pro for å sjekke speeden og den ligger på 50kb/sek.. Jeg har 1mbitlinje og d bør gå fortere... :S

Noen som vet om det er noe jeg kan gjøre for å få d til å gå fortere eller er det bare steam som er ufattelig treige som vanlig?

steam_treigt.bmp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går veldig tregt ja. Derfor skal jeg ta backup av mine steam spill neste gang jeg formatere. Tar altfor langt tid å laste ned alle updates via stem. Bare tenk etter 1 år da, da blir det sikkert mer enn nok å laste ned når man formaterer harddisken. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Det går veldig tregt ja. Derfor skal jeg ta backup av mine steam spill neste gang jeg formatere. Tar altfor langt tid å laste ned alle updates via stem. Bare tenk etter 1 år da, da blir det sikkert mer enn nok å laste ned når man formaterer harddisken. :thumbdown:

How...

Lenke til kommentar
How...

Bare tenk når året er omme så har det kommet en del updates til CSS, HL2 og de andre spillene som fås tilgjengelig via Steam. Så plutselig må du formatere hardisken og instalere HL-2 og CSS.(forutsier at du ikke har tatt backup og til og med da vil det kreve 2-3 DVD plater) Alle updates må lastes ned før du i det hele tatt kan spille på nytt. Med mindre ADSL 2 kommer innen det tidspunktet og hvis man ikke har en 10MBIt linje vil det nok ta litt tid å laste ned oppdateringene.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...