Gå til innhold

Koster det penger og spille WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden han allerede har laget denne posten, har jeg noen faste spørsmål som sikkert flere lurer på, greit å få alt på et sted.

-Hvor mye koster spillet

-Kan det lastes lovelig og gratis ned fra nettet? (slik som AO).

-Hva koster det i månden i norske kroner.

-Er det noen form for rabatt hvis en betaler for lengre perioder om gangen, f.eks 3månder, 6månder osv.

-Finnes det andre betalings måter utenom VISA?

Fint om noen kunne ta seg tid til å svare på dette :yes:

Lenke til kommentar
Siden han allerede har laget denne posten, har jeg noen faste spørsmål som sikkert flere lurer på, greit å få alt på et sted.

-Hvor mye koster spillet

-Er det noen form for rabatt hvis en betaler for lengre perioder om gangen, f.eks 3månder, 6månder osv.

Fint om noen kunne ta seg tid til å svare på dette :yes:

Du får svar på alt det der på WoW sine sider.

Prisen på selve spillet varierer for hver butikk. Jeg tipper man kan laste det ned lovlig etter hvert. Men det vet jeg ikke om noen vet noe om. Sjekk resten på WoW sine sider.

Lenke til kommentar
-Hvor mye koster spillet

Ca 400kr.

Nei, du må kjøpe det for å få en sånn authentication-key.

Rundt en hundrings, og prisen synker om du kjøper lengre perioder om gangen.

Ja, bl.a. Gamecards - "kontantkort" for WoW-spilling. Ellers kan man betale med forskjellige kredittkort.

Lenke til kommentar
Øv litt på gramatikk. Emnefelt har 2 feil.

Fy søren, trådstarter kan ikke og/å-regelen. La oss skyte ham! :roll:

Var jeg deg ville jeg øvd meg litt mer på norsk grammatikk selv. Det er nemlig en fordel å kunne bruken av dobbelkonsonant. I hvert fall før du går løs på de av oss som ikke kan og/å-regelen.

Ja, bl.a. Gamecards - "kontantkort" for WoW-spilling. Ellers kan man betale med forskjellige kredittkort.

Hvor får man kjøpt "Gamcards-kontantkortene", Arve?

Lenke til kommentar
Spillet koster 450,-nok.

Nei, det kan ikke lastes ned lovlig.

Koster ca.100 for en måned.

ja, jo lengere du vil spille, jo mindre betaler du pr. måned.

nei, men snart kommer disse kortene som fungerer som kontantkort.

Mvh. Janne ;)

NEI!Spillet koster ikke 450,- Det koster i mellom 349,- og 499,- forskjellige priser i forskjellige butikker.

Marsan

(ps: Fikk selvsagt mitt for 349,- :p )

Lenke til kommentar
Øv litt på gramatikk. Emnefelt har 2 feil.

Fy søren, trådstarter kan ikke og/å-regelen. La oss skyte ham! :roll:

Var jeg deg ville jeg øvd meg litt mer på norsk grammatikk selv. Det er nemlig en fordel å kunne bruken av dobbelkonsonant. I hvert fall før du går løs på de av oss som ikke kan og/å-regelen.

Hvor får man kjøpt "Gamcards-kontantkortene", Arve?

Lær deg å lese selv!!! :(

Lenke til kommentar

alltids kommer det noen som skal klage på feil som andre skriver, bare ikke gidd å svar dem, bare gjør det de sier visst det er viktig, og tenk på det som at de har ikke noen andre hobbyer enn å kritisere andre! :yes:

men fordeom WoW koster litt penger å spille anbefaler jeg det på det sterkeste! :w00t:

til alle som skal klage på feilene mine visst jeg har noen her nå: jeg leser ikke hva dere mener eller sier så bare klag, i dont care dude! :tease:

Lenke til kommentar

Haha..så bra..folk må få lov og ha skriveleif! :p

Lenke til kommentar

Hvis det er meg dere sikter til nå mente jeg ikke å kritisere noen for skrivefeil.

Poenget mitt er bare at denne Janne_blondine bør skrive korrekt selv før hun angriper andre for skrive- eller og/å-feil. Men nok OT fra min side nå.

Endret av INGaR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...