kiios Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 skule gå inn på en bokmerke i dag.. så merka jeg at jeg hadde halparten så mye som jeg hadde sist gang.. Trur jeg har mista nesten halve bokmerkene noen som vet noe om at firefox "mister" bokmerker eller?? takk. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det har vertfall aldri skjedd med meg før. Har ikke hørt om noe bugs som gjør at Firefox "mister" (som du kaller det), eller sletter (som det egentlig heter) bokmerker heller. Lenke til kommentar
kiios Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 jeg har sett på 2 andre forskjelige forum at det var 2 personer som hadde mista Alle bokmerkene sine.. men jeg har tatt backup av bokmerkene nå da.. hehe Lenke til kommentar
Legion Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 sikker på at dette ikke er relatert til et uønsket profilbytte? start profile manager og sjekk. lukk ff, start->run: 'firefox.exe -profilemanager' at halvparten forsvinner høres rimelig rart ut iom at alle blir lagret i en html fil... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 høres ut som uønsket profilbytte ja, har opplevd det selv, spesielt etter crash (bruker trunk builds av og til ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå