Demonfudge Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Pcen kobler seg fra når jeg uploader.. Sender jeg ut filer via msn, bruker ftp-program eller andre fildelingsprogrammer, så får jeg opp en feilmelding om at Tilkoblingen til Telenor mislykkes osv osv. Skal jeg laste beta på spill o.l må jeg sitte ved pcen HELE TIDEN mens jeg laster ned, samme når jeg bruker andre nedlastningsprogram. Det går helt greit å laste ned filmsnutter osv uten at pcen kobler seg fra. Det var ikke slik før, men det begynte plutselig å bli sånn På tide å formatere, eller er det noe jeg kan gjøre for å fikse dette? Det kan kanskje være noe virus o.l som gjør det? Skal sies at jeg ikke har formatert på over et år, så det er kanskje på tide med en formatering uansett? Takker for svar Endret 27. februar 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Har du satt noen begrensning på hvor mye av linja som brukes? Vist linja ut går på 100% over lit tid kan vel dette føre til at den "stopper" opp eller kobler seg av. Les forøvrig Duplex og hvorfor linjen blir treg ved opplasting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå