Gå til innhold

Ser dette bra ut?

Anbefalte innlegg

Eg skall ha dette i pcn min:

Prosessor: Amd 64 3500

Hovudkort: MSI K8N Neo4 platinum

Ram: Corsair valuve s pc 3200 ddr-dimm 1024mb

Grafikkort: Sapphir Radeon x800xl 256mb

Brenner: nec dvd brenner sort

Harddisk: western digital caviar 200gb

Kabinett-: Thermaltake Armor

strømforsyning: Thermaltake Silent Strømforsyning 420W

ser dette bra ut?? netshop skall bygge den for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PCen ser bra ut... topic derimot...

Rammen du har satt opp er helt grei, ihvertfall hvis du ikke skal overklokke, men det er alltid kos med fine timings. Selv betalte jeg ca det samme for mine brikker som de OCZene, og har helt rævva timings...

Lenke til kommentar
Kan være verdt å nevne at når du vurderer å kjøpe et så bra oppsett, så vil den ekstra tusenlappen absolutt være verdt det.

Ja hvis han skal overklokke....

Hadde faktisk lagt mer penger i PSU enn minne i dette tilfellet...f.eks en Tagan 480W, masse amperes og watt!

Corsair Value ramen er helt grei, merker ikke store forskjellene i det daglige bruk.

Lenke til kommentar

Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering.

Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien, brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt.

Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om.

• Døme på gode emnefelt:

• Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett)

• Ny Stille-PC til 10000 kr.

• Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett).

• Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K

Minner forøvrig om forumreglene:

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...