Frohman Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hvordan lager man untrained soliders?? Hilsen En noob. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 hva er king of chaos? har du webside til spillet? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 www.kingsofchaos.com Lenke til kommentar
Kukkikano Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Tipper du har funnet det ut allerede, men hvis ikke: Først trenger du 50.000 penger SÅ gå inn på training, upgrade unit production, trykk der det står 50.000 nå får du 5 untrained units per day Lenke til kommentar
notalive Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Det går for sakte + det er for dyrt, skaff deg en allianse! EDIT: Jeg vil anbefale deg å søke etter spinky, gjøre han til din commander så kan han hjelpe deg, han er flink. Han er også i en allianse som heter Strikerclan, der Lord striker ligger på førsteplass EDIT:2 Mener det var det alliansen heter Endret 1. mars 2005 av notalive Lenke til kommentar
Panofix Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Bli heller offiser til meg, da kan jeg hjelpe deg mye! Jeg ligger på cirka 2800.plass akkurat nå. Jeg er også med i StrikerClan. Mitt nick i KoC er King-Lionheart. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 OK. Mitt navn er KoraX_NoR Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 hvorfor støtte lord striker ved å joine han sin klan? det fins mye bedre tilbud som gir deg minst like mange soldater UTEN at du hjelper lordstriker oppover... Så hvorfor støtte han? *syntes slik er teit* Lenke til kommentar
notalive Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 hmmm... støtte han for å bli med på å lage den beste alliansen? Skjønner ikke hvorfor du synes det er teit. Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Det er jo ikke snakk om å lage den beste alliansen, de fleste som joiner lordstriker alliancen gjør det for å få soldater, det ser jeg jo hvorfor, pga det er alltid greit med fler soldater, men det jeg vil frem til er at det er mange åpne recrutere som gir minst like mange soldater som LS, og ved å bruke dem slutter man å hjelpe LS enda mer.. LS er og vil forlbli den største spilleren i kingosfchaos pga han har så sykt med officerer som han får soldater av, det er også kjent at LS gir blaffen i sine officerer Men det jeg vil få frem er at det finnes mange åpne recrutere som er minst like gode.. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Du har et poeng, men jeg var under en av officerene hans, jeg var også på IRC å snakkket med en del andre officerer, de er hyggelige, de hjelper deg, jeg så ikke noen problemer, men en grunn til å ha alliance er at du får mindre folk som angriper deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå