rallyeraider Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Takker for mye god info gutter,setter stor pris på det. Eneste eg skal bruke fra det gammle systemet er minne,har gitt opp agp,av en rar grunn. Har til nå bare funnet ut at eg skal ha: hovedkort skjermkort Men utrolig usikker på cpu, hva hadde du kjøpt? en amd A64 3000+ ,3200+ eller en 3500+ ? Den vifta som følger med på boxed amd,er det noe og ha på? har hørt mye dritt om disse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 To ting: Det HK'et er "overkill" og altfor dyrt etter min mening.. men du har jo pengene . Og det skjermkortet du linker til er ett AGP-kort, men det kan jo være feil på "web'n" til Mpx. Når det gjelder råd om CPU...: Tja.. Det beste kjøpet er utvilsomt en 3000+ som klokker fantastisk bra.. , men det er det jo ikke noen garanti for.. og du må/bør jo da ha dyr "klokke-RAM" og ett HK som "henger med" til HT300 eller mer... Jeg vil vel anbefale den dyreste CPU'en du har råd til, men det er sikkert fordi jeg har hatt mindre god erfaring med min 3200+ (3000+'n var bra, men HK'et var ikke godt nok til å utnytte den lave MP'n).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå