applet Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Heisann, jeg har hatt lyst til å oppgradere pc'en lenge nå og for to måneder siden kjøpte jeg meg nytt grafikkort (G6600 GT AGP) og nå har jeg tenkt til å kjøpe nytt hovedkort, ram og prossessor. Mine kriterier var at hovedkortet skulle være fremadrettet (S939) og fremdeles støtte AGP. Mitt valg falt på Abit AV8 Hovedkort for S939 [komplett]. I tillegg har jeg bestilt ett sett med 2*512 ram og en AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz. Så mitt spørsmål til dere er om noen av dere har noen erfaringer med dette hovedkortet? Jeg har blant annet fått en økende mistanke om at det er veldig kresent på PSU (har selv en fourton/source PSU - husker ikke modellnr..). Alle svar mottas med takk.. Endret 27. februar 2005 av applet Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg har et Abit AV8 hovedkort, sammen med en amd athlon 64 3000+ og 512Kingston..Funka helt fint i noen uker, men nå så har det skjedd et eller annet..Vet ikke hva det kommer av, men jeg har byttet skjermkort og minne og feilen kommer fortsatt.. Lenke til kommentar
applet Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Gi gjerne beskjed om det var hovedkortet det var noe galt med.. Lenke til kommentar
applet Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Ingen andre som har noen erfaringer med dette hovedkortet? Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Har snakket med de på komplett nå og de sa at det enten var feil på hovedkortet eller på cpu'n...Skal sende det i retur, så skulle de teste de to delene.. Gå heller for asus eller msi... Da jeg sender mine deler i retur skal jeg høre om jeg får byttet hovedkortet til et msi hovedkort..Mye mer fornøyd med msi.. Lenke til kommentar
applet Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Har fått mitt nå og så langt har jeg ikke hatt noen problemer overhode, er knallfornøyd egentlig! Lykke til med ditt hovedkort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå