Gå til innhold

Skulelan i Rogaland


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Njaaa... Skal kansje utvide det med større lokal etter vi er ferdige med ungdomsskolen, men nå bruker vi bare gymsalen! Grei løsning! Plass til mer enn nok personer enn det egentlig trengs for å tjene bra til klasseturen (ihvertfall når det arrangeres flere ganger!) plus at vi trenger ikke betale noe for det! Vi i crew'et på dette LAN partyet diskuterer å har små planer om å utvide å kansje komme noenlunde oppimot vivaco :D Vel, dette er bare små tanker, eller burde jeg kalle det håp? Uannsett, tror igrunn vi har potensial nok til å gjennomføre noe lignende! Forvent mer fra oss! :thumbup:

Lenke til kommentar

Vel, takk da! Prøv selv å få foreldre i 40-50 års alderen til å sitte oppe hele natta!

Rektoren vår som krever at vi har vakter til alle døgnets tider! Hadde det vært opp til oss hadde vi nok sittet våkne hele helgen! Vel, kansje ikkje "lederen," Benjamin da... :p

Uannsett, er ikke så dårlig som det ser ut som på websiden. Compoene består stort sett av hva deltakerene spiller, som oftest CS, Warcraft og kansje BF. Uannsett blir jo compoenne så å si ferdig planlagt før LAN'et begynner... Blir jo også XboX på prosjektor, mest sannsynlig compo her og! :roll:

Endret av Bladebreaker
Lenke til kommentar

Søker etter sponsorer for tiden (GLHF!) Uannsett, er vi heldige finner vi en eller annen butikk som sponser oss, kansje en dagligvare butikk, kansje en lokal dataforhandler, kansje til og med et nettsted! Er ikke noe av dette tilgjengelig, tipper jeg en liten pengepremie :whistle: Skolen er jo et offentlig bygg, og å la 50-80 ungommer være alene på skolen (som nettop er oppusset) er nok uaktuelllt! Der forstår jeg han! Kansje vi får tak i yngre vakter som faktisk gidder å sitte på natten, men dette er enda ukjent!

Lenke til kommentar
Vel, takk da! Prøv selv å få foreldre i 40-50 års alderen til å sitte oppe hele natta!

Rektoren vår som krever at vi har vakter til alle døgnets tider! Hadde det vært opp til oss hadde vi nok sittet våkne hele helgen! Vel, kansje ikkje "lederen," Benjamin da... :p

Uannsett, er ikke så dårlig som det ser ut som på websiden. Compoene består stort sett av hva deltakerene spiller, som oftest CS, Warcraft og kansje BF. Uannsett blir jo compoenne så å si ferdig planlagt før LAN'et begynner... Blir jo også XboX på prosjektor, mest sannsynlig compo her og! :roll:

Var ikke noe problem når skolen vår hadde LAN... Tullete\teite foreldre.

 

Kjør 4 timers skift eller noe.

 

 

EDIT: Pussig, kapasitet til 100 personer, men bare 96 switchporter, så må man trekke fra portene som kreves for å linke disse sammen, så sitter man igjen med 88 porter.

 

Tror jeg, jeg har aldri vært stødig i matte. :p

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...