Chris_lox Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Har et inwin 710 kabinett, og her om dagen satt jeg å så ned på det og tenkte, dæven hvor fett hadde det ikke vært å fjerne gitteret og sette inn plexiglass, plutselig kom jeg til meg selv og tenkte, men hvordan skal jeg få nok luftgjennomstrømning? Noen som har noen ideer? Og om hvordan jeg skal klare å bøye plexien riktig? Mitt kabinett : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122839&cks=SER Som dere kanskje sikkert har sett søker jeg også hjelp til sidedør her : http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=384443 Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 jeg vil regne med at det er metall av no slag bak gitteret, da tror jeg muligens ikke det ville sett serlig pent ut med plexi derm med mindre du pusser det da, angående luftgjennomstrømninga må jeg bare nevne at det ikke er noe problem å lage hull til viffter i plexi, eller evetuelt bare borra masse småhull. jeg har alldri sett det kabinettet ''in real life'' så jeg trenger litt mer informasjon om det (gjerne bilder innenifra også) før jeg kan gi deg noen gode råd. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 bak der er det 2 stygge, kremt kremt, vifter på 80mm... Men jeg tenker at hvis man bytter ut disse to med 2 kald katode vifter og setter inn 2 stk leds, og kanskje ( er ikke sikker ) riper opp plexien litt for å gi refleksjoner. Kanskje? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 jeg fåreslår at du rett og slett ser deg grundig rundt på forumet her og leser de forskjellige postene, det vil du lære masse av Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 har faktisk sitti i hele natt, det vil si fra kl 9 på lørdag til 9 på søndag og surfet forumer. Men dette er ikke en akkuratt vanlig case mod, og hvis du ikke vil hjelpe så er det helt greit for meg, men da kan du i alle fall følge med fra sidelinja og ikke komme med innspill som du vet jeg ikke får bruk for. Setter pris på all hjelp! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 har faktisk sitti i hele natt, det vil si fra kl 9 på lørdag til 9 på søndag og surfet forumer. Men dette er ikke en akkuratt vanlig case mod, og hvis du ikke vil hjelpe så er det helt greit for meg, men da kan du i alle fall følge med fra sidelinja og ikke komme med innspill som du vet jeg ikke får bruk for. Setter pris på all hjelp! sorry hvis jeg virker litt negativ det du kan gjøre er rett og slett å kutte vekk metallet på innsiden der det er hardiskholdere og kutte vekk gitteret du har tenkt til å fjerne. så setter du inn plexi der gitteret var og skjærer hull til vifter i det. nå er jeg riktignok ikke helt sikker på hvordan det ser ut inni kabinettet så hvis du kunne lagt ut en bilde hadde vert fint Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 orker ikke det nå, men fikk en ide. Kanskje legge noe bak viftene, som selvfølgelig tillater all luften å strømme fin igjennom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå