Chris_lox Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 okay, har 3 vifter, 2 foran, i 12 cm bak + 12 cm i bZerken som også har en 8 cm bak, så bør gå bra eller? Har fått naboen, som er bilmekaniker til å skjære hull for meg, med luftsag! Lenke til kommentar
notalive Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) 3 vifter skal vel holde, har en 120mm fremme(trekker inn) en 120mm bake(trekker ut) og en 90mm i døren(inn på cpu(?) skjermkort) Endret 28. februar 2005 av notalive Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 har også på cpu og skjermkort ja! Cpu p4 3ghz @ 24 c Lenke til kommentar
notalive Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Var mine jeg ramsa opp, men er usikker på om den i døra skyver lufta på skjermkortet og cpu-en min Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Nå har jeg da skjært hull, kjemperesulatat! Mener jeg i alle fall, skal prøve å legge ut et bilde senere i kveld Dog uten plexi Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Her er det, det som ser ut som støv er bare kameraet, eller blitzen som reflekteres litt! Lenke til kommentar
notalive Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Det der ble jo kjempebra jo! Vært stødig der Endret 1. mars 2005 av notalive Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 luftsag, mmmm *DIRRRRR* Var redd som en gutt som akuratt har hatt sitt første møte med michael jackson! Men er fornøyd. Neste nå er å rydde opp i kabelkrigen og kjøpe bZerk 500 watt og 2 30 cm's kald katoder, blå. Thanx for support, updates coming Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Så bra ut det, men den metalltingen inni kabinettet var jo ikke så pen. Men det kan du jo fikse med Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 tror den er der får å stive opp, og får å gi støtte til skjermkort, den som går vertikalt, så er ikke så smart tror jeg. Skal se om jeg kan skru den av, så lakker jeg den svart Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Ja, da ligger limet og tørker, men er det noen som vet om det finne klar silicon? Ala den man har rundt vaskeservanter osv...? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 WEE! Da var jeg ferdig, mangler bare å få rydda opp i kablene og satt inn lys! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå