_sjanten_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg sitter med et Asus K8N-E Deluxe hovedkort, hvor jeg har satt inn et SB Live 1024 lydkort (det interne lydkortet "lekker" lyd fra mikrofon til høyttaler portene, derfor et ekstra lydkort) Men, når SB kortet sitter i, blir det interne lydkortet disablet. Litt for moro, litt for nytte(SB kortet for telefoni via Skype, interne kortet for Winamp f.eks) - er det mulig å sette begge kortene aktive, slik at W2k oppfatter det som jeg har to lydkort i slik at jeg kan rute spesifikk lydkilde (WinAmp) til det interne og annen lydkilde (Skype) til SB kortet? Sjanten Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det skal gå fint. I allefall i XP, veit ikkje kordan det er i 2K... Eg har Ventrilo og 1 logitech usb headset til lyden der. og resten til det andre, spel musikk osv... logitech headsetet blir som eit lydkort. Spørs om ikkje det er pga hardwaren din at det blir problemer da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå