Gå til innhold

hvordan inst. windows pro 64? "plankinson iso"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-nQdjz0
1) Gå på butikken.

 

2) Pung ut 1300kr

 

3) Kjøp Windows XP Pro

 

4) Innstaler med medfølgende CD.

 

 

Eg går herved utifrå at det du har ikkje er lovleg.

 

Men viss du har innstalert det når du kjøpte PCen og ikkje fekk med CD, lån CD av nokon.

Så Windows XP, 64 bit er ferdig og klar for salg allerede? :hmm:

Lenke til kommentar
1) Gå på butikken.

 

2) Pung ut 1300kr

 

3) Kjøp Windows XP Pro

 

4) Innstaler med medfølgende CD.

 

 

Eg går herved utifrå at det du har ikkje er lovleg.

 

Men viss du har innstalert det når du kjøpte PCen og ikkje fekk med CD, lån CD av nokon.

0.5) Les innlegget hans skikkelig først da...

 

Trådstarter: Når du brenner imaget skal det være bootbart hvis imaget er "rett", altså ikke korrupt. Anbefaler at du prøver å finne en annen versjon.

(Regner med du har satt CD/DVD som første bootable device i BIOS og slått på boot other device? :) )

Lenke til kommentar
1. Plankiso imaget ditt er garantert warez, noe som ikke er lov å disktuere på dette forumet.

 

2. Den utgaven av Windows 64 er eldgammel (2002) og er laget for Intel Itanium prosessorer (noe du neppe har), så kan si med 99% sikkerhet at den er ubrukelig for deg.

Hvordan kan det være warez når det er gratis? o_O

Lenke til kommentar

Det er en 360-dagers versjon av windows xp x64bit edition han har lasta ned. Det er helt lovelig. Har selv gjort det. Men jeg vil anbefale deg å ikke kjøpe, eller bruke xp-64bit edition. Det en nesten ingen programmer/drivere som fungerer til det. Kjøp heller XP- professional. Det er det beste (etter min mening).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0
Det er en 360-dagers versjon av windows xp x64bit edition han har lasta ned. Det er helt lovelig. Har selv gjort det. Men jeg vil anbefale deg å ikke kjøpe, eller bruke xp-64bit edition. Det en nesten ingen programmer/drivere som fungerer til det. Kjøp heller XP- professional. Det er det beste (etter min mening).

Kan jo bruke 64bit versjonen av Windows og 32bit programmer/spill likt ;)

Hadde jeg hatt en 64bit CPU så hadde jeg venta til Microsoft slepper det i butikken og kjøpt det da. Bedre stabilitet og flere ting som støtter 64bits kode.

Lenke til kommentar
1) Gå på butikken.

 

2) Pung ut 1300kr

 

3) Kjøp Windows XP Pro

 

4) Innstaler med medfølgende CD.

 

 

Eg går herved utifrå at det du har ikkje er lovleg.

 

Men viss du har innstalert det når du kjøpte PCen og ikkje fekk med CD, lån CD av nokon.

HVorfor uttaler du deg om noe du IKKE har peiling på?, sjekk opp i fakta før du uttaler deg. Windows xp pro 64 Bit versjonen er preview og gratis for alle som vil hente det ned og teste det.. Er laget for alle versjoner av 64 bits cpu... og ikke kun intel sin prossesor serier

 

Link er allerede postet ser jeg, ISO filen må brennes ut rett og da skal det funke å boote fra den .... Bruk evt dvddecrypter som er svært bra til slikt bruk..

 

RScue

Lenke til kommentar
1. Plankiso imaget ditt er garantert warez, noe som ikke er lov å disktuere på dette forumet.

 

2. Den utgaven av Windows 64 er eldgammel (2002) og er laget for Intel Itanium prosessorer (noe du neppe har), så kan si med 99% sikkerhet at den er ubrukelig for deg.

Hvordan kan det være warez når det er gratis? o_O

Hvordan vet du at det er gratis utgaven han faktisk sitter med? Ettersom han sier "plankiso" så regner jeg med at han sitter med en 64 bits utgave som warez gruppen PLANKiSO slapp for snart 3 år siden (ref. http://www.nforce.nl/index.php?m=nfo&id=7048). Den var laget spesifikt for Intel Itanium. Den preview versjonen man i dag kan laste ned fra Microsoft er laget for både AMD og Intel sine 64 bits prosessorer.

Lenke til kommentar

ok takk for alle svar, henter ned nå den nye på microsoft.com, og håper den skal virke! Grunnen til at jeg brukte plankiso var at jeg ikke fant igjen linken til win64 på microsoft, og da jeg viste den allerede var gratis der så tenkte jeg at det ikke skadet og prøve en annen version! men unasett vi fant jo ut av det så takk!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...