Frayzer Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Eg e ikkje sikker på at dette passer i denne kategorien ,men eg prøver. Har noen erfaring med denne kjøleløsningen? http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet894.htm Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) hadde jeg hvert deg, hadde jeg heller kjøpt en Zelman 700AlCu (som koster litt over 10kr mer, og kjøler mer) har den selv og er storfornøyt.. / kjøleren stikker ut ca.3cm over skjermkortet, men tar ikke noe extra plass.. itilleg har denne en vifte som blåser godt, men hører ikke mye til den.. Aero VideoMagic 101 veier 220gram og henger ut på siden av skjermkortet.. det er ikke noe bra for noe kort at noe henger ut på siden av det, det kan bøye kortet, og i verstefall knekke det vis du skal f.eks på lan og du slipper/glepper kabinettet 5-10cm over bordet/gulvet. Passive kjølere har også en tildens til å bli veldig varme... f.eks på lan..? 12timers spelling gjør underverker med en passiv kjøler. selv har jeg brent meg på den passive kjøleren til et x300 kort... Med andre ord "ikke noe passivt i denne gården, nei!" Endret 27. februar 2005 av AnVli..p4 Lenke til kommentar
Frayzer Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 takk for ditt innspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå