Pain193 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei! Noen som kan gi meg kritikk på dette bildet? OBS: Stort bilde. Lenke til kommentar
JoHu Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Okei da.. Ville kanskje redigert bort strømmkabelen inn til huset, ser nesten ut som om traktoren henger etter denne. -Og litt mye himmel etter min smak. Utenom det så var det et fint bilde. Endret 27. februar 2005 av JoHu Lenke til kommentar
Armitage Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det var et fint motiv, men jeg føler kanskje at du har tatt feil vinkel på det. kanskje du kunne prøve å gå litt mer foran traktoren og vise det som er bak traktoren og til høyre i bildet vi ser. sånn at du ikke ville vise huset, men heller treet som står bak der. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Synes det var ett flott motiv. Ville hatt bilde litt ryddigere. Uten hus og ting som forstyrrer. Tok meg friheten til og lage ett utsnitt og fjerne strømledingen som gikk inn mot traktoren. Synes fargene mellom himmel, traktor og gress kommer bedre fram da. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Ok, takker for all kritikk Skal se om jeg får tid en dag det er fint vær, og ta bilde fra en annen vinkel Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Gjør det, for motivet virket utrolig fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå