andersr66 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 hei jeg har sett litt på motorola A920 fordi at det er gps i den, men er det noen som vet om det er orntlige veikart med stemmeangivning og greier i denne. er det noen her som vet om noen andre telefoner med innebygd gps i. Lenke til kommentar
andersr66 Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 er det ingen andre som vet om noen telefoner med gps i Lenke til kommentar
paol Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hei du! Det finnes noen andre som har gps! f.eks nokia 5140 kan du få "gps-deksel til" Eller så fins det Gps løsninger for Nokia 6630 og Sony Ericsson p910. Men det koster, vet ikke ca hvor mye men rundt 3500,- (+ telfonen) Ingen av disse telefonene leverer gps med mobil. Må bestilles separat. Nokia har den billigste løsningen, med Gps deksel rundt 1400 ,- kr kan variere i pris. Fins sikkert andre også, men har ikke sett noe fler for øyeblikket. -paol Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) De fleste symbian telefoner m/blåtann og minnekort kan du få GPS til, både "S60 og UIQ telefoner". Da kreves det ekstra programvare og et fint litet (ok da: litt stort) GPS modul, som ofte komuniserer med telefonen via Blåtann. Men ferdig innebygd? Det er det nok kun Motorola A925 og A920 som har (Disse er forøvrig også "UIQ telefoner") Dermed er nok dette et valg jeg vil anbefale, selv om jeg ikke har prøvd noen av de to selv. Edit: Jeg eier riktignok noen andre UIQ telefoner som er svært like, (P-serien til SE) og de er svært gode. Endret 28. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
andersr66 Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 jeg har vurdert den nokia 5140en litt men er litt i tvil jeg har hørt mye dritt om den. er et noen her som har testa den. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 jeg har vurdert den nokia 5140en litt men er litt i tvil jeg har hørt mye dritt om den.er et noen her som har testa den. Ville ikke satsa på den Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 jeg har vurdert den nokia 5140en litt men er litt i tvil jeg har hørt mye dritt om den.er et noen her som har testa den. Ville ikke satsa på den Hvorfor ikke det egentlig? Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 jeg har vurdert den nokia 5140en litt men er litt i tvil jeg har hørt mye dritt om den.er et noen her som har testa den. Ville ikke satsa på den Hvorfor ikke det egentlig? - Den er ikke spesielt pen (selvfølgelig en smaksak) - Den har elendig skjerm (passer ikke det veldig dårlig med gps?) - Den gjør heller ikke jobben til det den er skapt til bra (støt og vann) - Dårlig menysystem Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Siemens SXG75, tror jeg det var, skal ha GPS-mottaker når den kommer ut omtrent i september (tror jeg det var). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå