Gå til innhold

Nytt Headsett - lydtett - 500-600 kr.

Anbefalte innlegg

Mitt Koss Ur 18 tok kvelden på venstre øret i dag. Lyd på kun ene øret er ikke akkurat det beste, så jeg skal altså ha meg et nytt headset. Her er noen kriterier.

- Slippe ut minst mulig lyd. skal være så lydtette som mulig

- god, men ikke for overvektig bass

- innenfor en prisramme på 500-600 kr.

- Skal ikke være med mic.

Kan dere grave frem noen linker til headset dere vil anbefale?

Takk for oppmerksomheten :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tilbakemeldinger.

Vurderer faktisk litt her om jeg skal legge i en drøy hundrelapp og gå for Koss 3aa Titanium. De veier jo 300 gram, men jeg vet ikke helt jeg.

Kjøper ikke på internett. Må virkelig ha dem ganske fort. Derfor handler jeg på Datakjeden.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
Takk for tilbakemeldinger.

Vurderer faktisk litt her om jeg skal legge i en drøy hundrelapp og gå for Koss 3aa Titanium. De veier jo 300 gram, men jeg vet ikke helt jeg.

Kjøper ikke på internett. Må virkelig ha dem ganske fort. Derfor handler jeg på Datakjeden.

Nja.. Koss 3aa er ikke noe å skryte av egentlig. Saken tåler ikke særlig mye og lyden holder ikke til den prisen.

Jeg foreslår heller denne jeg : http://www.hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7355

Billig og lukket. Fin fin lyd til prisen å være også..

Men hvis du er ute etter skikkelig lyddemping og godlyd så hvorfor ikke putte inn noen hundrelapper til og gå for denne : http://www.hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7342

Jeg har denne og kan love deg at den er verdt pengene. Jeg betalte også 100 kr mer for den da jeg kjøpte den for noen måneder sida.

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...