Neptun_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Bjørn Afselius- Tusen Bitar. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Pink Floyd.. High Hopes og Wish You Were Here. Og Hey You. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Pink Floyd.. High Hopes og Wish You Were Here. Og Hey You. Oh yeay. Lenke til kommentar
chil Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Kent, mye av dems musikk er jo til å felle ei tåre for Pink Floyd som ble foreslått er jo også konge Endret 27. februar 2005 av chil Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Trond Granlud & Joachim Nielsen - Vaterlands bru masse av Jokke bla Jokke - Verdiløse Menn Lenke til kommentar
Legion Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 litt usikker på om det er ren depressiv musikk ala Leonard Cohen, drømmende ala Sigur Rós eller stemningsbyggende ala Godspeed you black emperor, velg og vrak er du eventyrlysten nok til å bevege deg inn i emo så kan man nevne Mineral, Sunny day real estate og christie front drive, men det er kanskje å tøye strikken for langt (?) Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 madrugada - big sleep Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Air Supply har mange fine sanger, men de handler mer om kjærlighet.. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Må også nevne Evanescence, de har mange fine sanger Bare hør på teksten til f.eks. My Immortal Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Første som jeg kom på var.. Anathema: Release Looking Outside Inside Leaving No Trace Underworld Harmonium Balance Closer Endret 28. februar 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Anbefaler deg Blink 182 - Fuck a dog in the ass... Du kommer hverfall i bedere humør.. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Anbefaler deg Blink 182 - Fuck a dog in the ass... Du kommer hverfall i bedere humør.. Hmm jeg ble i dårlig humør av den men fikk hvertfall frustrasjoneen over til noen annet... hvertfall litt av den en liten stund Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Dave Mathews Band og Coldplay Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Nirvana - Something in the way er visst en favoritt blant suicidale personer. Elliott Smith sine tekster handler som regel om noe depressivt, selv om melodiene kan være muntre. "I didn't understand" er en fantastisk deppesang. L'Orchestre Noir er også passe deprimerende og mørkt, instrumentell musikk med dyster koring. Endret 28. februar 2005 av Vooon Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Trond Granlud & Joachim Nielsen - Vaterlands bru masse av Jokke bla Jokke - Verdiløse Menn Slenger meg på den. I hvertfall det jeg har hørt av Jokke & Valentinerne (eller Jokke med Tourettes) er definitivt det beste jeg har hørt av rock på norsk. Ikke det at jeg har hørt så mye norsk rock, men Joachim og kamerater har absolutt mye bra saker. Endret 1. mars 2005 av Amlex Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvis jeg hadde blitt skikkelig deppa og skulle vært alene, hadde jeg satt på Children Of Bodom-plata "Follow The Reaper". Jeg hadde i hvert fall ikke satt på The Sins Of Thy Beloved. Det er trist, det Lenke til kommentar
Thel Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Gary Moore - still got the blues og The Loner Nick Cave ft ?? - Wild roses Tom waits - de fleste Leonard Cohen - flere sanger Endret 1. mars 2005 av H.kon Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Første som jeg kom på var.. Anathema:Release Looking Outside Inside Leaving No Trace Underworld Harmonium Balance Closer Det er sanger og ikke plater? Uansett, hvilket album vil du anbefale for en som er ny til bandet... Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Blander meg inn jeg Prøv A fine day to exit eller Judgement. Tittelsporet fra førstnevnte og One last goodbye fra Judgment er deppelåter de luxe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå