Peppep Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Noen som har noen anbefaling til bra "deppemusikk"? Tenker ikke da (nødvendigvis) på noe ala "tristeste sangen du har hørt", men mer sanger som man kan høre på og ha litt til ettertanke. Sanger som kanskje kan hjelpe litt, enten på humøret eller tankene, når man er nedfor. Eg Ser med Bjørn Eidsvåg mener jeg kan være en sånn sang. Går kanskje litt under "triste sanger", men samtidig en sang som uttrykker veldig mye, og som nettopp kan være til ettertanke. Endret 27. februar 2005 av bhsand Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Nick Cave Sjekk ut Let Love In, Murder Ballads og The Boatman's Call albumene hans. Well I've been bound and gagged and I've been terrorizedAnd I've been castrated and I've been lobotomized But never has my tormenter come in such a cunning disguise I let love in Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Rolig deppemusikk: Opeth - Damnation Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Syns jeg har sett altfor mange Posts av denne typen nå. Sjekk denne... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Når vi først er innpå norske sanger. Jeg syns Odd børretzen - Salme (fra Kelner) er veldig pen. Det samme med "Det er ikke sant" fra Vintersang. Ellers så er hele dette albummet, Salmer for Gud og hvermann, full av fine sanger. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Syns jeg har sett altfor mange Posts av denne typen nå.Sjekk denne... Tenker ikke da (nødvendigvis) på noe ala "tristeste sangen du har hørt", men mer sanger som man kan høre på og ha litt til ettertanke. Endret 27. februar 2005 av bhsand Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Syns jeg har sett altfor mange Posts av denne typen nå.Sjekk denne... Tenker ikke da på noe ala "tristeste sangen du har hørt", men mer sanger som man kan høre på og ha litt til ettertanke. Siden det sto deppe-musikk tenkte jeg sånn, men hva vet vel jeg Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 the kelly family - i cant stop myself (stop eller help) Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Tom Waits.. Begynner nesten å grine av Tom Waits med en flaske rødvin innabords. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Bruce Springsteen- Paradise Lenke til kommentar
Patience Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Vil gjerne få trekke inn Within Temptation her.. De har en utrolig melodiøs og rørende sound.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Tom Waits.. Begynner nesten å grine av Tom Waits med en flaske rødvin innabords. Alice-plata er nyydelig Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) HIM og/eller Nirvana knall musikk for selvmordsfreaks Endret 27. februar 2005 av jonasdaman Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Må ikke glemme The Cure Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Portishead - Dummy Portishead - Portishead Thinkerbell - Thinkerbell Velvet Belly - Lucia Elliot Smith - Kill Rock Stars Lenke til kommentar
chil Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Tom Waits.. Begynner nesten å grine av Tom Waits med en flaske rødvin innabords. noen spesielle sanger? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 må bare nevne at det hjelper mer å høre på artige gladsanger og ha det gøy når du er nedfor Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 eminem med alle sangene fra "The Marshall Mathers LP"...de er konge når man depper...synes nå jeg da... Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 må bare nevne at det hjelper mer å høre på artige gladsanger og ha det gøy når du er nedfor Njaei, noen ganger er det bedre følge veien helt ut;) Sjekk ut f.eks. Joy Division - Closer, og David Sylvian - Secrets of the Beehive. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Gary moore - Still got the blues Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå