Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Ja Doc`s har noen grussom debuffs, du kan bare glemme å bruke nano eller angripe.

F.eks si at en MA slår ca ca et slag i sekundet, med debuffen får man jo - i noen skills, som gjør at du kanskje slår et eller to slag hvert 10`ende sekund... Og som du nevte, de er flinke til å heale seg selv, når man angriper så sent har de alltid tid til å caste en total heal, eller hva det nå heter, som healer for ca 10k.

Hyggelig...

6806881[/snapback]

 

Og her er det Ape fist of khalum kommer inn:)

 

En stun så er han død, da er det bare alpha, alpha, alpha, og alpha, til han er død.

Mot advs/docs/ma må man alltid sørge for å ha noen stuns klare, med mindre man har "i win" knapper.

 

/telia

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja Doc`s har noen grussom debuffs, du kan bare glemme å bruke nano eller angripe.

F.eks si at en MA slår ca ca et slag i sekundet, med debuffen får man jo - i noen skills, som gjør at du kanskje slår et eller to slag hvert 10`ende sekund... Og som du nevte, de er flinke til å heale seg selv, når man angriper så sent har de alltid tid til å caste en total heal, eller hva det nå heter, som healer for ca 10k.

Hyggelig...

6806881[/snapback]

 

Og her er det Ape fist of khalum kommer inn:)

 

En stun så er han død, da er det bare alpha, alpha, alpha, og alpha, til han er død.

Mot advs/docs/ma må man alltid sørge for å ha noen stuns klare, med mindre man har "i win" knapper.

 

/telia

6807442[/snapback]

 

Er en stund siden jeg spilte, men hva vil de si å alpha?

Full Dps eller noe slikt?

Lenke til kommentar

Syns MP var greie nok å få has på i Pvp.

Men som alle har nevnt tidligere, du MÅ ha stuns for å lykkes.

En måte som funket bra for meg var at jeg snek meg opp på dem, tok et aimed shot med bua, for så å gi dem et stun for derretter å gi full dmg.

Er du litt heldig med crit og lignende så er de fort døde.

Men som sakt så varrierer jo dette veldig mye, og det er mye som er avhengig av hverandre for at man skal lykkes.

Lenke til kommentar
Syns MP var greie nok å få has på i Pvp.

Men som alle har nevnt tidligere, du MÅ ha stuns for å lykkes.

En måte som funket bra for meg var at jeg snek meg opp på dem, tok et aimed shot med bua, for så å gi dem et stun for derretter å gi full dmg.

Er du litt heldig med crit og lignende så er de fort døde.

Men som sakt så varrierer jo dette veldig mye, og det er mye som er avhengig av hverandre for at man skal lykkes.

6813847[/snapback]

 

Det finnes gode pvp MP`s og dårlige, men ingen skal få fortelle meg at Mp er bare søppel end game.

Personen som sitter bak tastaturet betyr mer enn klassen han spiller.

 

/telia

Lenke til kommentar
Så klart, men det sier seg jo selv. Man kan kjøpe seg det beste equiptmented det er mulig å få fatt i, samt en lvl 220 character. Men det vil ikke hjelpe deg om du ikke vet hvordan du skal spille spillet  :)

Og i AO så er skillz alt.

6818342[/snapback]

 

 

Wow.. jeg har sagt noe ukontroversiellt og ikke flamebart... sorry folkens skal prøve å skjerpe meg, jeg må ha tenkt på sommerfugler eller noe:)

 

/telia

Lenke til kommentar

Pfft, jeg er langt i fra enig med deg.

Eksempel: Adv/Agent vs. MP og MPen er toast i løpet av sekunder. Healpet'et klarer aldri i verden å holde unna skaden og MPen har ikke store muligheter.

 

Og Heatsink, ja, MPs er god endgame - i PVE. Ikke PvP.

Når det kommer til MP-pvp på andre TLs så regjerer MPs TL3 og lav-TL4 sammen med Tradere og Low-HP NTs.

Lenke til kommentar
Pfft, jeg er langt i fra enig med deg.

Eksempel: Adv/Agent vs. MP og MPen er toast i løpet av sekunder. Healpet'et klarer aldri i verden å holde unna skaden og MPen har ikke store muligheter.

 

Og Heatsink, ja, MPs er god endgame - i PVE. Ikke PvP.

Når det kommer til MP-pvp på andre TLs så regjerer MPs TL3 og lav-TL4 sammen med Tradere og Low-HP NTs.

6823256[/snapback]

 

Du glemmer vel da perkroot og annen godsnacks som Mpn kan lemleste deg med.

Jeg har personlig sett 220 Mps rive 220 advs i fillebiter, det handler kun om at du vet hva du gjør:) Men send gjerne en tell til Phyrix på rk2 om du trenger tips.

Lenke til kommentar
Nå som vi har fått en lite uke med den nye patchen - hva syns dere?

6835220[/snapback]

 

Forferdelig. Vært ganske stabilt i det siste, men hyppige nedetider og et nytt og elendig skill-system gjør ikke tingene bedre. Veldig bra at Funcom la inn støtte for å skru av scroll-zoom :)

 

Burde også vært mulighet for å bytte mellom gammel og ny skill-vindu..

Tar jo 4 sekunder før det åpner seg (dvs at hele spillet fryser i mellomtiden)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...