Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine pets og bots har det med å skremme vannet av meg noen ganger.. det siste som skjedde var at jeg gjorde en mission med min MP, og petene var ute og jaktet (team mish, så jeg gidder ikke å være forsiktig med de når jeg soloer slikt). De ble borte en stund, og combat vinduet viste ikke noe action, så jeg kalte de tilbake. Tenkte ikke på at mezz peten sikkert hadde gjort jobben sin, så jeg backtracket ruten de kom fra, og løp rett inn i en illsint A-4000 soldier rundt neste hjørne.. :cry: Mye koster en portabel hjertedefibrilator med helautomatikk, a? :p

Lenke til kommentar

Der hadde jeg flaks.

Hadde akkurat avsluttet et hecklerteam og parkerte Adventureren i garden, mens jeg var ute et ærend. Og da jeg kom inn igjen..... AO gone :cry:

Men men, de IP´ene kan man plassere senere. Grus er nå lvl 68 og levlene tar litt lengre tid nå. Må vel ta rundt 30 hecklere pr ding.

 

I går kveld fant Material Artisten endelig den siste boka i TOTW, så nå blir det hecklerteam på han også.

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Der hadde jeg flaks.

Hadde akkurat avsluttet et hecklerteam og parkerte Adventureren i garden, mens jeg var ute et ærend. Og da jeg kom inn igjen..... AO gone  :cry:

Men men, de IP´ene kan man plassere senere. Grus er nå lvl 68 og levlene tar litt lengre tid nå. Må vel ta rundt 30 hecklere pr ding.

 

I går kveld fant Material Artisten endelig den siste boka i TOTW, så nå blir det hecklerteam på han også. 

 

De Lutte

6794166[/snapback]

 

Du er for høyt i nivå til å campe Nascense hecklers. Dra til Ely med teamet ditt, og slåss mot spiders i Cold Rock eller Mortigs vest for Spade. Mye bedre xp ;) Det er også en spiderspot vest for spade. De er alle lvl 100 ca, og vil gi bra xp til du er rundt 80-100, da er ely hecklers bedre. (kommer an på team og ditt oppsett når du kan gå til hecklers i ely, men advy klarer seg stort sett bra - du burde kunne solo mortigs uten adds, i allefall fra lvl 70) Hvis du vil campe nascense hecks, så gjør det i allefall uten team=dobbel xp.

 

Edit: En generell regel: Når mobs begynner å bli oransje er det på tide å bytte spot

Endret av Aachel
Lenke til kommentar
Unnskyld, men hva er ARK ?

 

De Lutte

6798229[/snapback]

 

ARK = Advisors of Rubi-Ka

 

Folk som hjelper andre i spillet. Godt erfarne spillere som har spilt veeldig lenge. De er hyggelige å prate med, finner på mye gøy og hjelper de som er nye i spillet, har selv lært mye av dem. Ta kontakt hvis du ser en ;)

Lenke til kommentar

Aachel skrev:

 

Du er for høyt i nivå til å campe Nascense hecklers. Dra til Ely med teamet ditt, og slåss mot spiders i Cold Rock eller Mortigs vest for Spade. Mye bedre xp ;)

---------------------------------------

 

 

 

 

 

Ja, du kan ha rett i det. Men av natur bruker jeg å prioriterere det sikre.

Hadde en "guidet" tur til Elysium for lenge siden (med en high lvl MP som livakt).

 

Så flere småtasser som overhodet ikke burde vært der. De ble angrepet med en gang de ankom og hadde ikke noe sted å gjøre av seg. :ermm: Og noen Insignia klarte de allefall ikke å skaffe.

 

Jeg kommer til å ta mine 3 inn i Elysium når de er rundt lvl 80. Da er de ikke truet med en gang de kommer inn og kan i ro og mak finne seg et sted med passelige angrepsmål. Har Elysium hunting map og den er finfin.

Jeg brukte samme taktikken i Nacense også, og der startet jeg dem opp i Pampagenas Paradise.

 

Før alle 3 får lov til å gjøre noe som helst i Elysium, så skal de skaffe seg Garden Keyen. Orker ikke stresse med Insignia.

Hvor lenge jeg blir der, er selvsagt vanskelig for meg å si nå, men jeg antar til rundt lvl 140, muligens.

 

Når jeg soloer mob´er, så bruker jeg å begynne på dem når de er orange eller gule. Noen slår hardere enn andre. Er XP´en bra, så holder jeg på med dem en tid etter at de har blitt grønne også.

 

Å soloe Nasence Hecklere hørtes interessant ut. Det skal jeg prøve med alle 3 om ikke så altfor lenge.

Skal bli spennende å se hvem som tackler det best.

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Til Henning75: (og andre som vet)

 

 

På Material Artisten så fikk jeg et spesialangrep i TOTW, som heter Apefist of Kalum. Men når jeg bruker det, så låser det samtidig av et av mine andre spesialangrep, nemlig Angel of night. Hvilket av disse bør jeg bruke?

Det ene eller det andre? Eller kanskje begge om en annen? :hmm:

 

Beskrivelsen av dem er ikke helt god. For det meste bare noen kryptiske greier om hva som hendte for mangfoldige år siden, da de oppstod. Så det ble jeg ikke helt klok på :cry:

 

 

Det andre angrepet jeg fikk i TOTW var Tree of Enligthenment. Når jeg bruker det, så låser det samtidig av Dimachen, og akkurat det likte jeg pokker så lite.

Dimachen gir rundt 1800 i damage og har reddet livet mitt opptil flere ganger, selv om den bruker 30 min på å lades opp igjen.

 

Men Tree of...... bruker heldigvis ikke lenge på å lades opp igjen og da har jeg jo Dimachen tilgjengelig.

 

 

Dette her var imidlertid ikke helt etter planen. Jeg trodde jeg var riktig så yber med 4 spesialangrep som kunne fyres av etter tur, men jeg kan altså kun bruke 2 av dem.

 

Hvilke skal man satse på ?

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Til Henning75:  (og andre som vet)

 

 

På Material Artisten så fikk jeg et spesialangrep i TOTW, som heter Apefist of Kalum.  Men når jeg bruker det, så låser det samtidig av et av mine andre  spesialangrep, nemlig Angel of night.  Hvilket av disse bør jeg bruke?

Det ene eller det andre? Eller kanskje begge om en annen?  :hmm:

 

Beskrivelsen av dem er ikke helt god. For det meste bare noen kryptiske greier om hva som hendte for mangfoldige år siden, da de oppstod. Så det ble jeg ikke helt klok på  :cry:

 

 

Det andre angrepet jeg fikk i TOTW var Tree of Enligthenment. Når jeg bruker det, så låser det samtidig av Dimachen, og akkurat det likte jeg pokker så lite.

Dimachen gir rundt 1800 i damage og har reddet livet mitt opptil flere ganger, selv om den bruker 30 min på å lades opp igjen.

 

Men Tree of...... bruker heldigvis ikke lenge på å lades opp igjen og da har jeg jo Dimachen tilgjengelig.

 

 

Dette her var imidlertid ikke helt etter planen. Jeg trodde jeg var riktig så yber med 4 spesialangrep som kunne fyres av etter tur, men jeg kan altså kun bruke 2 av dem. 

 

Hvilke skal man satse på ?

 

 

De Lutte

6803464[/snapback]

 

Apefist of khalum er en stun, ganske enkelt, veldig greitt å ha i pvp, ellers temmelig ubrukerlig. På 125 kan du gå inn i Inner Sanctum, og campe den bedre versjonen av den, men den gjør ellers ikke noe spesiellt mer enn apefist, kansje heller mindre, jeg har bare testet den i pvp, men ryktet sier at stuntiden er kortere enn for ape fist.

 

Hva gjelder tree of enlightenment vil jeg heller bruke den enn dimach, på din level så er recharge ca 30 min (om jeg ikke husker feil, er lenge siden)

En heal når dritten treffer vifta er bedre enn 1800 damage hver halvtime synes nå jeg, spesiellt siden den går til hele teamet ditt. men, det er situasjonsavhengig.

 

Og med fare for å være grammar nazi: Det heter Martial Artist:)

 

/telia

Lenke til kommentar

Siden vi nå først kom inn på PvP, så har jeg gjort meg noen tanker om det også.

 

I utgangspunktet høres det interessant ut. Treffer jeg på en kar som er omtrent på samme lvl som meg, så kan vi jo ta en kamp og se hvem som vinner.

 

 

Men nå har jeg jo forstått at når det kommer til PvP, så spiller folk med egne toons, som er satt opp kun for PvP og ellers bortimot ubrukelige.

Det blir i mine øyne feil.

 

Dersom du og jeg lurer på hvem av oss som har raskest personbil, så blir det da helt feil av meg å komme trekkende med en trimmet rallybil. Det var jo ikke det vi ønsket å finne ut.

 

Så det der kommer jeg nok til å avstå ifra.

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Altså det går fint å bruke en vanlig Toon i PVP, men den må være "twinked".

Altså dyttet mot sine grennser for sin level.

Har hørt snakk om en Engineer som klarte å bruke bot rundt level 160 eller no sånt i TOTW (slayer droid)

I PVP er det lurt med våpen som har høyest mulig MIN dmg. fordi Toons har somoftest mye høyere AC og evades en monsters.

rundt lvl 60 er altså Frozt schyte of the legionare et godt i PVP.

MA, Agents, Keepers og Doc's er ganske gode i PVP.

Så har du tower attacks hvor du bare sloss som F... uansett hvor god du er.

 

EDIT: Du lager bare en "gimp" som du prøver å få så høyt som mulig. Level 70+ eller no sånt.

Da begynner du å tjene litt og kan begynner og twinke en ny.

Men gode penger begynner ikke før mot level 120 desverre. :(

Endret av -¤Zen¤-
Lenke til kommentar

Nok et spørsmål til Henning75.

 

På min MA, så har jeg foreløpig ikke puttet noe IP i MM.

Det er svært få nanoer som krever MM.

Disse "give hitpoints to" hopper jeg bukk over. Det er så få poeng det er snakk om, at det kan vel ikke nytte å sende 100 hitpoints til Tanken når han er døden nær.

 

Da står en kun igjen med 3 MA nanoer som krever en del MM.

 

1) Muscle Booster - 2) Cohort og 3) Horde

 

 

 

Er det verdt å øke MM skillet fra 110 til 670 kun for å få på disse tre :hmm:

 

Eller eventuelt til 590 hvis jeg tar CI med i beregningen ?

 

 

De Lutte

Lenke til kommentar
Nok et spørsmål til Henning75.

 

På min MA, så har jeg foreløpig ikke puttet noe IP i MM.

Det er svært få nanoer som krever MM.

Disse "give hitpoints to" hopper jeg bukk over.  Det er så få poeng det er snakk om, at det kan vel ikke nytte å sende 100 hitpoints til Tanken når han er døden nær.

 

Da står en kun igjen med 3 MA nanoer som krever en del MM.

 

1) Muscle Booster  -  2) Cohort  og  3) Horde

 

 

 

Er det verdt å øke MM skillet fra 110 til 670 kun for å få på disse tre  :hmm:

 

Eller eventuelt til 590 hvis jeg tar CI med i beregningen ?

 

 

De Lutte

6805043[/snapback]

 

En stun er ett angrep som medfører at mobben/spilleren står urørlig i noen sekunder. Du kan sammenligne det med at du selv får en rett høyre som gjør at du må bruke noen sekunder for å komme deg.

 

 

Kan hende du får nok MM fra infantry symbiantene du skal ha på deg senere, men jeg liker nå de nanone jeg. alt som adder dmg og ma skill er bra, uansett hvor lite. og selv om muscle booster ikke er veldig bra, så kan den spare deg noen timers løping for å finne en doc/enf om du ikke trenger veldig mye.

De give nano to, og give hitpoints to er vel ubrukerlige, brukt de en gang på apf for å gi doc nano:) Jeg fikk "honorary backup Nt of the year" tittelen:)

 

Vedr "twinks"

Twinks er grunnen til at jeg ikke deltar i lowbie pvp, det er EN value som skal twinkes og det er computer literacy, har du nok comp.litr. så er din lykke gjort.

Det gir oss 2 professions med mulighet til å twinke dette høyest: Agent, og Trader... Hurra..... Funcom burde gjort trader comp.litr buffene level locked og heller gitt tradere litt luv i høyere levels, fordi det eneste som er verdt å spille i pvp fra level 1 til 50 er nå agent og trader..

 

Da overlever jeg heller lag i en tl7 towerfight og slipper å se armeene av tradere banke løs på hverandre /rant off

 

/telia

Endret av Henning75
Lenke til kommentar

Ja Doc`s har noen grussom debuffs, du kan bare glemme å bruke nano eller angripe.

F.eks si at en MA slår ca ca et slag i sekundet, med debuffen får man jo - i noen skills, som gjør at du kanskje slår et eller to slag hvert 10`ende sekund... Og som du nevte, de er flinke til å heale seg selv, når man angriper så sent har de alltid tid til å caste en total heal, eller hva det nå heter, som healer for ca 10k.

Hyggelig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...