Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Så da tar jeg altsa feil... jeg spiller Eve Online ett spill som er blitt rost opp i skyene, men selv de hadde extended downtime med stadig lengre Eta for når serverne kom opp igjen..

Om dette er noe som irriterer deg voldsomt så kansje du ikke tåler online spill så bra. Jeg kan tenke meg (her på kontoret mitt) 100 andre ting som irriterer meg mer enn dette. Dessuten er det oppe igjen nå, nyt nuet, ikke knurr over fortiden.

/telia

*Kremt*, du mener altså at alt er som det skal og at Funcom håndterer dette på en utmerket måte? Forventer du ikke mer enn dette? :hmm:

Forøvrig har jeg aldri klaget på extended downtime, og Funcom har ikke utvidet sin ETA ved denne patchen. Serveren krasjet og ingen så snurten av en ETA.

6774026[/snapback]

 

Vel nei, for meg er det viktigere at de fikser en feil enn når de blir ferdige.

Har erfaring innenfor betatesting selv, når en feil oppdages hos kunden så er det ofte håpløst å gi noe estimat om når den blir fiksa.

Å rette en feil fører ofte til en annen feil som fører til en ny feil, som fører til inkompatiblitet, som fører til at kunden bitcher mer.

Bedre å ta seg god tid, holde hodet kaldt og gjøre at ting fungerer igjen.

Denne siste downtimen kan du ikke skylde på funcom for heller, det er såvidt jeg skjønte ett nettproblem med selskapet som hoster serverne

 

Skjønner at folk synes det er irriterende, men det er jo bare å ta frem ett spill fra glemselen og kose seg med det, er ikke verdens undergang.

 

/telia

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt AO siden slutten av desember ifjor.

 

Er vel et av de spillene med høyest læreterskel som jeg har vært borti.

Var *froob* til å begynne med. Kom meg vel til lvl 75 med advyen min på solo rk mish. Ble litt..ikke bare litt...men veldig trist og ensomt etterhvert. Var vel på nære nippet til å gi opp hele spillet. Var jo med i en org, en kompis som inviterte meg inn. Snakket ikke så mye med dem andre, da de var opptatt med sl/ai. Men dråpen rant over for meg da jeg spurte engang om det var noe annet jeg kunne gjøre enn rk mish bare for å ha litt avveksling. Når de fant ut at jeg var froob fikk jeg beskjed om at *nei da var det ikke noe å gjøre*....hahaha..jeg kan en del mere om spillet nå og det er masse å gjøre. Jeg forlot iallefall den org'en og løp litt rundt alene, man kan vel si at jeg var langt nede og skulle bare drepe en dyna før jeg la ned spillet for godt da.

Uansett så kom det da en fixer, viste ikke hva han var på den tiden, og buffet meg (fordi jeg slet med dyna'en..jeg trodde egentlig han skulle ks'e meg). Inviterte meg med seg etterpå, vi drepte et par andre dynas og så inviterte han meg med i org'en. Møtte presidenten der og da fikk jeg endelig greie på en del mere om min prof og slikt som ip og hva jeg måtte passe på. Hadde også skaffet meg sl 2 dager før dette, men viste ikke engang hvordan jeg kom meg dit...LOL.

 

Nå er dette en stund siden og jeg lever fortsatt i beste ao velgående.

 

Mine toons:

 

Elisane 205/10 Female Solitus Advy

Elisene 208/10 Female Solitus Engie

Tiuan 131 Female Nanomage Mp

Arangaar 138 Female Nanomage Crat

Elishop 84 Nanomage Trader

Elifixer 81 Opifex Fixer

 

Har et par til men foreløpig på hold

 

Spiller på RK 2 og engien er min favoritt, selv om advyen er main og også første toon.

Er med i Nightmares End og ble promotet general på Elisene for en stund siden ...weeeee.

Lenke til kommentar
Har spilt AO siden slutten av desember ifjor.

 

Er vel et av de spillene med høyest læreterskel som jeg har vært borti.

Var  *froob* til å begynne med. Kom meg vel til lvl 75 med advyen min på solo rk mish. Ble litt..ikke bare litt...men veldig trist og ensomt etterhvert. Var vel på nære nippet til å gi opp hele spillet. Var jo med i en org, en kompis som inviterte meg inn. Snakket ikke så mye med dem andre, da de var opptatt med sl/ai. Men dråpen rant over for meg da jeg spurte engang om det var noe annet jeg kunne gjøre enn rk mish bare for å ha litt avveksling. Når de fant ut at jeg var froob fikk jeg beskjed om at *nei da var det ikke noe å gjøre*....hahaha..jeg kan en del mere om spillet nå og det er masse å gjøre. Jeg forlot iallefall den org'en og løp litt rundt alene, man kan vel si at jeg var langt nede og skulle bare drepe en dyna før jeg la ned spillet for godt da.

Uansett så kom det da en fixer, viste ikke hva han var på den tiden, og buffet meg (fordi jeg slet med dyna'en..jeg trodde egentlig han skulle ks'e meg). Inviterte meg med seg etterpå, vi drepte et par andre dynas og så inviterte han meg med i org'en. Møtte presidenten der og da fikk jeg endelig greie på en del mere om min prof og slikt som ip og hva jeg måtte passe på. Hadde også skaffet meg sl 2 dager før dette, men viste ikke engang hvordan jeg kom meg dit...LOL.

 

Nå er dette en stund siden og jeg lever fortsatt i beste ao velgående.

 

Mine toons:

 

Elisane 205/10 Female Solitus Advy

Elisene 208/10 Female Solitus Engie

Tiuan 131 Female Nanomage Mp

Arangaar 138 Female Nanomage Crat

Elishop 84 Nanomage Trader

Elifixer 81 Opifex Fixer

 

Har et par til men foreløpig på hold

 

Spiller på RK 2 og engien er min favoritt, selv om advyen er main og også første toon.

Er med i Nightmares End og ble promotet general på Elisene for en stund siden ...weeeee.

6774702[/snapback]

 

Hyggelig å høre du has kommet mer inn i det. Det er som du sier et spill med høy læreterskel, og mange muligheter. Det er det jeg liker ved det :)

Ofte kan det å treffe en god org, evt andre spillere som hjelper deg litt ha utrolig mye å si for videre spillglede. Engie, MP, trader, crat.. du har ike valgt de enklese proofs heller hehe.

 

Trader synes jeg er en utfordring å spille men gøy når det går bra. Spiller på RK 2 selv også.

 

 

Aachel - Shade

Saldomel - MP

Salenfo - Enforcer

Tevirony - Trader

Saldvy - Advy

Sally - MA

Saldomeldoc - Doc

Lenke til kommentar
Husker første gang jeg spillte, puttet masse IP i fast attack for å kunne angripe raskere. ^_^

Heldigvis var jeg melee Adv så det kunne gått verre. En venn av meg brukte dual shotguns til han var L50 og fant ut at det fantes bedre alternativer som soldier. :p

6775036[/snapback]

 

Hehe, min MP har også vært igjennom det meste av våpen - har kun 6 reset point igjen - men det var den første toon ever made, og det ser ut til at den før eller siden vil bli 220. Tror jeg har resatt Quantum Physics 2 eller 3 ganger :p Men er oppe på 1200 igjen (og mørk blå) .. Må kunne lage Pb's :S

 

Patcher testserver atm... har en MA der, men MA er kjedelig.. kanskje jeg roller en ny shade ^^

Lenke til kommentar
Husker første gang jeg spillte, puttet masse IP i fast attack for å kunne angripe raskere. ^_^

Heldigvis var jeg melee Adv så det kunne gått verre. En venn av meg brukte dual shotguns til han var L50 og fant ut at det fantes bedre alternativer som soldier. :p

6775036[/snapback]

 

Slår ikke min første engineer (kom til level 16) som byttet på å slåss med klubber og pistoler :love:

Lenke til kommentar
I dag tidlig datt AO ned igjen.. Er visst mye problemer med AO sin ISP og den nye patchen virker det som.. If it aint broke, dont fix it.

 

Jaja, sånn er det vel bare med onlinespill med tusenvis av spillere :)

6775322[/snapback]

 

Årsaken til nedetid nå er å fixe en exploit. Det er alltid problemer med patcher - bare vent til LE kommer hehe.

Lenke til kommentar

Our Server Team is still working diligently to bring the dimensions back up. They have informed us that things should be back up in about 30 minutes time. If this ETA changes, we will keep you updated via the launcher. We deeply apologize for the inconvenience that this may have caused you all. We thank you for your patience.

 

 

:dribble:

Lenke til kommentar
Husker første gang jeg spillte, puttet masse IP i fast attack for å kunne angripe raskere. ^_^

Heldigvis var jeg melee Adv så det kunne gått verre. En venn av meg brukte dual shotguns til han var L50 og fant ut at det fantes bedre alternativer som soldier. :p

6775036[/snapback]

 

Slår ikke min første engineer (kom til level 16) som byttet på å slåss med klubber og pistoler :love:

6775335[/snapback]

 

Du slår ikke min første adv, uten nanoskills 2he spesialisert, og med store mengder weaponsmithing fordi jeg ville lage mine egne våpen:)

Dette er 3 år siden:)

 

/telia

Lenke til kommentar
Husker første gang jeg spillte, puttet masse IP i fast attack for å kunne angripe raskere. ^_^

Heldigvis var jeg melee Adv så det kunne gått verre. En venn av meg brukte dual shotguns til han var L50 og fant ut at det fantes bedre alternativer som soldier. :p

6775036[/snapback]

 

Slår ikke min første engineer (kom til level 16) som byttet på å slåss med klubber og pistoler :love:

6775335[/snapback]

 

Du slår ikke min første adv, uten nanoskills 2he spesialisert, og med store mengder weaponsmithing fordi jeg ville lage mine egne våpen:)

Dette er 3 år siden:)

 

/telia

6775975[/snapback]

 

roflmao - var jeg den eneste som var så nerd jeg leste timesvis på forums før jeg i det hele tatt lagde en toon? Muligens fordi jeg trodde jeg bare kunne ha en....

Lenke til kommentar

Min første toon lever i beste velgående og skal rett opp til 220 :D

Om folk hadde tatt seg tid til litt lesing på forhånd, så hadde de nok sluppet å rerolle så ofte.

 

Men det er vel en del av spillet, det å prøve og feile.

 

 

De Lutte - vil prøve å unngå rerolling. Er waste of time :hrm:

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Min første toon lever i beste velgående og skal rett opp til 220  :D

Om folk hadde tatt seg tid til litt lesing på forhånd, så hadde de nok sluppet å rerolle så ofte.

 

Men det er vel en del av spillet,  det å prøve og feile.

 

 

De Lutte - vil prøve å unngå rerolling.  Er waste of time  :hrm:

6780468[/snapback]

 

Samme - det lønner seg å lese litt :) Vil antagelig nå lvl 217 på min MP i dag. Men nå skal det sies, at den er 1.5 år gammel. Jeg gikk lei og rollet en shade, som jeg tok opp til 219. Har ikke tenkt å gå 220 på den. Det er ingenting å hente på å dinge 220 på en shade - vi får en nano som de færreste kan kaste. ( i allefall har ikke jeg tenkt å bruke fler ip i nanoskills) - og som har sånn som 1% mer sjanse fro stun enn den foregående. Total waste. Dessuten har er det ok å ha en 219 shade til å redde situasjonen hvis et team jeg har er altfor gimp, og et mission tar for lang tid. Eller jeg trenger å levle en alt, eller venner. Det er utrolig mye lettere for en lvl 160 å få et pen team med en 219 shade-venn hehe. Eller hvis det er min toon jeg vil levle, så gjør jeg et mission på lowbie og et med shade etterpå i samme team, siden jeg synes det er ganske snilt gjort å ta med en gimp i sk team.

 

Med MP er det annerledes - den har mye mer å hente ved 220. Rihwen :) Nå sliter jeg litt med å få 1500 i multimelee - men tror jeg har det inne ved neste ding. Regner med 2 uker reperking. 1000 i strength er lettere. Trenger bare buffes med 250, mens multi melee må opp med 700 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...