Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Dette er selvsagt ikke en 'vanlig' patch, men man skulle da tro at et selskap som Fun Com var såpass proffesjonelle at de klarer å TESTE en patch tilstrekklig før de 1) tar ned serveren i 5 timer for så å bruke 6-x timer(!) på å ordne de probleme de selv har laget. Idag gikk paymenten min ut, så jeg vurderer faktisk å gå tilbake til WoW eller prøve noe ikke-mmorpg greier. Med WoW får man ihvertfall dedikerte Devs og nedetider til faste tidspunkt, samt at man slipper FC-bullcrap-bugs og latterlige nedetider/lag og *gudvethva*.

 

=(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er selvsagt ikke en 'vanlig' patch, men man skulle da tro at et selskap som Fun Com var såpass proffesjonelle at de klarer å TESTE en patch tilstrekklig før de 1) tar ned serveren i 5 timer for så å bruke 6-x timer(!) på  å ordne de probleme de selv har laget. Idag gikk paymenten min ut, så jeg vurderer faktisk å gå tilbake til WoW eller prøve noe ikke-mmorpg greier. Med WoW får man ihvertfall dedikerte Devs og nedetider til faste tidspunkt, samt at man slipper FC-bullcrap-bugs og latterlige nedetider/lag og *gudvethva*.

 

=(

6768091[/snapback]

 

Patchen var veldig etterlyst, på en av de "Når kommer 16.3 patch" trådene gikk bughunteren ut og informerte om at patchen var langtfra klar på test dimensjonen.

Bl.a nevnte han at det fantes da en keeper perk som frøs clienten til alle i nærheten, pvp anyone? :)

Man blir vant til det, Blizzard er langt fra perfekte i så måte de heller, sjekk f.eks Druid forumet i wow:) Alle "banebrytende" patcher vil medføre minst en uke med små oppdateringer og hotfixer, om du synes dette er ille så vent til LE blir sluppet.

Med så mange oppsett som det finnes rundt omkring i spillet vil det være tilnermet umulig å teste de alle. Likte den nye inferno contenten og grafikken jeg, Inferno er litt mer levende nå, og andre ting å gjøre enn å campe dynaer og kverke hecks.

/telia

Lenke til kommentar

Du kan si hva du vil, men det er communityet rundt AO som gjør spillet til det det er, ikke Funcom. Slik burde det i mine øyne ikke være.

 

Du kan påstå at Funcom ikke er 'noe særlig dårligere enn noen andre', men da tar du faktisk feil. Det er faktisk spesiellt at et fåtall folk tar FC til forsvar etter gårsdagens fadese. Det kunne helt klart vært taklet på en mer proffesjonell måte.

Lenke til kommentar
Du kan si hva du vil, men det er communityet rundt AO som gjør spillet til det det er, ikke Funcom. Slik burde det i mine øyne ikke være.

 

Du kan påstå at Funcom ikke er 'noe særlig dårligere enn noen andre', men da tar du faktisk feil. Det er faktisk spesiellt at et fåtall folk tar FC til forsvar etter gårsdagens fadese. Det kunne helt klart vært taklet på en mer proffesjonell måte.

6769084[/snapback]

 

Så da tar jeg altsa feil... jeg spiller Eve Online ett spill som er blitt rost opp i skyene, men selv de hadde extended downtime med stadig lengre Eta for når serverne kom opp igjen..

Om dette er noe som irriterer deg voldsomt så kansje du ikke tåler online spill så bra. Jeg kan tenke meg (her på kontoret mitt) 100 andre ting som irriterer meg mer enn dette. Dessuten er det oppe igjen nå, nyt nuet, ikke knurr over fortiden.

/telia

Lenke til kommentar
Du kan si hva du vil, men det er communityet rundt AO som gjør spillet til det det er, ikke Funcom. Slik burde det i mine øyne ikke være.

 

Du kan påstå at Funcom ikke er 'noe særlig dårligere enn noen andre', men da tar du faktisk feil. Det er faktisk spesiellt at et fåtall folk tar FC til forsvar etter gårsdagens fadese. Det kunne helt klart vært taklet på en mer proffesjonell måte.

6769084[/snapback]

 

Så da tar jeg altsa feil... jeg spiller Eve Online ett spill som er blitt rost opp i skyene, men selv de hadde extended downtime med stadig lengre Eta for når serverne kom opp igjen..

Om dette er noe som irriterer deg voldsomt så kansje du ikke tåler online spill så bra. Jeg kan tenke meg (her på kontoret mitt) 100 andre ting som irriterer meg mer enn dette. Dessuten er det oppe igjen nå, nyt nuet, ikke knurr over fortiden.

/telia

6769772[/snapback]

 

hehe - tror de som jobber hos FC hadde det hakket verre enn de som ikke fikk sitt ao-fix i går...

 

..en ting som irriterer meg er å falle ned fra pande, og så finne ut et item du trenger blir deleted fordi ingen andre trenger det :p

 

Har spilt på testserver, så scroll/ip window kom ikke som noen overraskelse, men håper den mouse-tingen kan fixes, for mine hotbars med perks blir f*d up

Lenke til kommentar

Synes slett ikke det skill-vinduet var så galt.

Det handler kun om hva en er vant til.

 

Etter en stund vil ikke folk reagere på det nye vinduet i det hele tatt, og når det en gang i fremtiden kommer enda et nytt skill vindu, så klager folk igjen :D

 

DeLutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Vet ikke hva som skjedde, annet enn at jeg var AFK i Borealis mens jeg ventet på team invites, surfet litt på nettet, og så dukket meldingen om at klienten forsøkte å koble til på nytt. Så noen en melding i chat? Ellers virker det en smule dramatisk (ikke planlagt).

 

Begynner å venne meg til det nye skill GUIet nå. Ved første ding etter patchen glemte jeg helt å legge IP et skill på grunn av den nye layouten, men nå går det greit. Jeg liker også at det kan "minimeres", slik at det tar mye mindre plass på skjermen.

Lenke til kommentar

Noen har trukket ut stikkontakten hos Funcom :cry:

Ikke bare er AO nede, men også alle forumene og tilleggssidene om spillet.

Det sies også at Conan og de andre spillene deres heller ikke virker lengre.

 

Kun en ting som virker nå, og det er Funcom.com, men der skjer det ikke mye.

 

De Lutte

Lenke til kommentar
Såvidt jeg har fått med meg fra en som jobber for Funcom, er det er Router hos hostselskapet SAVVIS som har kræsjet. Dette firmaet hoster alle servere og de fleste nettsteder til Funcom.

 

La oss håpe de retter opp feilen snart.

6772755[/snapback]

 

oww.. lol. kanskje noe ikke var funcoms feil? Sjekket innonm igjen og nede fremdeles.

Need my fix :sick: hehe.

Lenke til kommentar

Sitter på IRC kanalen til Funcom nå. De bekreftet nettopp at det er en nettverksfeil, og at de jobber med saken:

 

<Asomadus> Okay guys, we understand that you guys are waiting for the servers to come up and so are we... We understand you may be upset, however, this does not void the rules. You break them you will be removed from this server... If you continue it will possibly affect your forum and in-game account. We don't enjoy the servers being down as much as you do.

 

<Asomadus> Though, when we get news... you'll have news. We are working diligently on getting the servers up so please bare with us.

 

<Asomadus> To kill some rumors, no it isn't the patch... No, it isn't the ISP.. It's a network error getting to the servers.

 

<Asomadus> The operations and network team are looking into it... Until then please calm down and stick with the rules. This applies to all channels on this network as it is a Funcom network...

 

<Asomadus> Until then let's be cool... :)

Lenke til kommentar
Så da tar jeg altsa feil... jeg spiller Eve Online ett spill som er blitt rost opp i skyene, men selv de hadde extended downtime med stadig lengre Eta for når serverne kom opp igjen..

Om dette er noe som irriterer deg voldsomt så kansje du ikke tåler online spill så bra. Jeg kan tenke meg (her på kontoret mitt) 100 andre ting som irriterer meg mer enn dette. Dessuten er det oppe igjen nå, nyt nuet, ikke knurr over fortiden.

/telia

*Kremt*, du mener altså at alt er som det skal og at Funcom håndterer dette på en utmerket måte? Forventer du ikke mer enn dette? :hmm:

Forøvrig har jeg aldri klaget på extended downtime, og Funcom har ikke utvidet sin ETA ved denne patchen. Serveren krasjet og ingen så snurten av en ETA.

Lenke til kommentar
Så da tar jeg altsa feil... jeg spiller Eve Online ett spill som er blitt rost opp i skyene, men selv de hadde extended downtime med stadig lengre Eta for når serverne kom opp igjen..

Om dette er noe som irriterer deg voldsomt så kansje du ikke tåler online spill så bra. Jeg kan tenke meg (her på kontoret mitt) 100 andre ting som irriterer meg mer enn dette. Dessuten er det oppe igjen nå, nyt nuet, ikke knurr over fortiden.

/telia

*Kremt*, du mener altså at alt er som det skal og at Funcom håndterer dette på en utmerket måte? Forventer du ikke mer enn dette? :hmm:

Forøvrig har jeg aldri klaget på extended downtime, og Funcom har ikke utvidet sin ETA ved denne patchen. Serveren krasjet og ingen så snurten av en ETA.

6774026[/snapback]

 

Spiller du AO - eller bare bitcher rundt på forums? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...