Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Ja, du må kjøpe ammo ja.

 

Hvis du ikke finner det du vil ha i rome så kan du sjekke borealis, omni entertainment, jobe og gardens.

 

Ang playershops, jeg anbefaler faktisk en yalm hvis du skal besøke de som er litt ute i villmarken. Det sparer deg mye tid, og møter med evt skumle mobs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk atter en gang.

 

Skal prøve å finne Cheap OT Army Pistol, eller OT Army Officer Pistol.

De passer bra til skillsene mine.

 

Har også makset Burst, slik at jeg blir mer fleksibel.

Den full-autoen lar jeg ligge. En ladetid på bortimot 15 sek, hørtes lenge ut  :ermm:

 

Men må jeg begynne å kjøpe kuler nå, eller ?

 

Er begrenset utvalg i shopene i Rome, så jeg må vel prøve å finne noen av disse spiller-shopene rundt omkring i guildbyene.

 

De Lutte

6661809[/snapback]

 

Vel.. på alien våpen så har faktisk burst lengre recharge enn full auto på JEPP

Ang våpen, ville jeg velge en BBI som jeg linka opp, de kan du rulle som mission rewards.

PS: Skal du gå pistol advy så forlat ikke foremans office før du sitter med en CDR (Customized Desert reet) i inventory.

Gunnern ser ikke imponerende ut men fraværet av MBS (Max beneficial skill) gjør den brukbar LENGE.

 

/telia

Lenke til kommentar

Har bestemt meg for å gå for Kyr pistoler på et senere tidspunkt, så den Bursten må vel da også makses.

 

Hadde en helsikes spasertur på Rubi-ka og var innom flere playershoper i mange guildbyer for å se etter de pistolene.

En ting er sikkert og det er at i morgen skal det stå 3 stk Yalmaha´er i garasjen, en til hver toon.

Begynte i Boralis og hadde kommet helt ned forbi 4 holes, da jeg omsider strøk med etter å ha truffet på noe Clangreier. Det der gidder jeg ikke en gang til.

Kilte w´tasten fast i tastaturet og lot fyren springe rett frem til neste by.

 

Men en ekte trailersjåfør kjører selvsagt der han skal. Blir vel enklest å kjøpe 3 stk Yalmaha ferdig monterte :D

 

 

Men, en vennlig sjel viste meg så de søkemotorene som står i Rome Green, og da fant jeg ut at slike pistoler er en sjelden vare. Det var kun 1 til salgs og den var attpåtil langt oppi gokk :no:

 

Skal heller kikke senere om jeg kan bruke noen andre.

 

De Lutte

 

 

P.S. Hva er Foremanns Office ?

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Ja, da får jeg prøve å finne en Tradershop.

 

Det lønner seg alltid å være høflig og grei :)

Når noen bare klikker på meg for å få meg med i et team, så gidder jeg ikke engang svare. De får værsågod hilse og spørre først.

 

Da Sorpa rundet 4- 500 ailiens på øya, så kom det mye folk og skrev: Give me Ailienweapons, noe som gav dem heller dårlige resultater.

Men så kom det en liten Agent, hilste pent og spurte om han kunne få kjøpe et ailien weapon. Han hadde dessverre ikke så mye penger, men litt kunne han betale :roll:

 

Han fikk det jeg hadde av maskinpistoler, rifler og geværer og det var ikke reint lite. Alt sammen helt gratis :D

 

99% av tiggerne ignorerer jeg også, men den ene prosenten som forklarer problemet sitt og legger ut om hva de skal bruke pengene til, pleier jeg som regel å hjelpe.

 

 

De Lutte

Lenke til kommentar
Til Henning, (og andre).

 

Synes liksom ikke det er noe fres i Adventureren.

Greit nok er han bare lvl 17, men det tar jo evigheter å få drept noe med de to pistolene.

Jeg holder på med de grønne spøkelsene helt øverst i Nascense.

 

De er orange og gir meg 1170 i xp. Stiller inn siktet og setter i gang.

Så sitter jeg og leser avisen en stund, mens Adventureren knaller og skyter i vei.

Når han har mistet halve helsen sin, så healer jeg ham opp med det jeg har og dermed har han atter en gang full helse. Så fortsetter jeg med avisen igjen, til spøkelset omsider oppgir ånden  :)

 

Bruker de to pistolene som jeg tok med meg fra øya. Har sett etter noen bedre, men da kreves det plutselig allslags andre skill.

Jeg har bare makset pistol og multiranged, samt fling shot.

 

Bør jeg involvere andre ranged skills, for å bli mer fleksibel i pistolbransjen ?  :hmm:

 

De Lutte

6661205[/snapback]

 

Melee advys ftw. Skaff deg SOL Fire Executioner (kan rolles i missions/kjøpes i SL gardens) til du kan equippe Chiroptera (dropper i Crypt of Home) Kyr'Ozch Axe - Type 240 når chirops er utdatert. Lvl 17 burde du gå opp bakken bak garden statue der de grønne spøkelsene er, sone, ned til venstre, inn i hulen og drepe cripplers i stedet. Crippler Cave - tror den er merked på Sphere Map

Lenke til kommentar

Kilte w´tasten fast i tastaturet og lot fyren springe rett frem til neste by.

 

 

 

P.S. Hva er Foremanns Office ?

6663632[/snapback]

Har du forsøkt trykke ned 0-tast på num pad?

 

Formans ligger i Longest Road. Whompa fra 20k (eller var det 10-3?) Står på kartet.

Lenke til kommentar
Ja, ved hjelp av nanoer

 

http://auno.org/ao/nanos.php?prof=enforcer

 

Se på avsnittet om nanoprogrammene som kalles for "Mongo"

De er fine for å gjøre fiender mer sinte :)

6617322[/snapback]

 

Bare ikke få inntrykket at det er den eneste nanoen som kan fange agg som er oppfatningen til mange enfs i dag. Det er så utrolig slitsomt å være mezzer i team med slike folk

Mongo er såvidt jeg husker en area of effect taunt, i veldig mange situasjoner kan det heller lønne seg å bruke en single target taunt og la crats/traders/Nts mezze de andre. De fleste docs vil takke deg:)

6617559[/snapback]

 

Ja du har rett der, for tenk deg denne situasjonen.

 

Du er i et pen mission, 4 mobs som står veldig nærme, og enf får i oppgave å pulle en, MAX 2, for hvist vi har mer dauer vi ca...

 

Enf løper inn, og bruker Mongo et eller annet, og alle forbanna mobsa i en mils omkrets kommer for å volta oss på en og samme tid..

Når alle er døde visker doc`en, "GW enf..."

 

Hehe, så klart er poegnet for enf å ha agro, men som du nevnte er det mange ting, som ikke er over et stort område, eller som tar zomfg - mye agro, fks "Da Taunter" er jo en liten kjekk sak da, gjør ikke mye agro, men nok til å få det, og hvertfall hvist du puller.

 

Så er du enf, ALDRI pull med mongo eller noen former for nano agro, bruk noe annet.. Hehe, men dette gjelder jo bare pulling, men forsatt i kamper så er det mange special items og ting som vil hjelpe deg med å holde agro, når det er snakk om ET target, er det flere kan du enten velge å la trade, MP mezz`e add`sa eller prøve å legge tank å bruke mongo buff.

6618214[/snapback]

 

 

Med enfo i team skal du bare la være å mezze, ingen dør hvis enfo bruker mongo/taunts,og ikke er gimp. Det er bedre for doc å heale 1 enn mange. Er det mp i team bruk mezzpet på den mob som blir drept i øyeblikket, og bruk assistmacro!!

 

BTw.. har et par jeg synes er veldig gøy å teame med på min MP, doc puller hele floor i mish, 1-3 mobs om gangen in i samme rom, hvor team er - (ubt på alle adds) , enfo har healpet, og bruker mongo, alle bruker assist og floor er tømt rimelig fort. Team er ca 210-215. The Training killstyle - forutsetter muligens at team kjenner hverandre, sinde vi konstant blir trainet av doc haha.

Endret av Aachel
Lenke til kommentar

 

 

Riktig det, men for å rolle på tokenboardet må du være 210 om jeg ikke husker feil.

 

Det jeg mente var at det var lurt å skaffe tokens slik at alt er klart innen du henter token boardet

 

/telia

6616340[/snapback]

 

Du har rett der, man må være lvl 210 for å ha muligheten til å rolle på det.

Og som det er nevnt tidligere, farm tokens i lvl`a før 200. Etter det blir alt så utrolig mye vanskligere, mobsene har sikkert noe som 10x så mye HP, som mobsa med lvl under 200.

F.eks som MA, 211, så critter jeg godt og vel 5000-6000, og når jeg leser dmg meter så er ca 50% +- crits. Allikavel kan det fort gå over et minutt å drepe noen mobs, helt grusomt. Men før lvl 200 var det jo bare noen få hits så var dem døde :S

6617270[/snapback]

 

Tokenfarming i mish er utrolig kjedelig - roll en shade og slipp unna lol. Ellers gjorde jeg mesteparten av token på min MP med token gun farming. Det er mye raskere. Train Eel ned til 2nd base ( tricket for å holde ham der er å ha en annen toon holde chat winduet hans oppe hele tiden) så er det enda raskere.

 

Evt gjør mish med grønne mobs, alle rollet på samme sted, clondyke, lush, bs har forholdsvis små missions. Lvl 200+ er det bortkastet tid å gjøre missions for tokens. DU får jo heller ikke SK av å drepe rk-mobs

Endret av Aachel
Lenke til kommentar

Skaffet meg en Superior Perennium Blaster til min Soldier (level 152)

 

Er også snart på tide å få byttet ut min QL200 Carbonum Armor med Soldier Tier 1 Armor. Evt en bedre tank-armor enn Albrecht.

 

:hmm:

 

 

edit: Noen forslag? Soldier Tier 1?

Endret av Mompen
Lenke til kommentar
Hvor finner man bedre Ring of Power - Elements en de på Noobisland?

Dynabosser?

6673922[/snapback]

 

Veldig avhengig av ql tror jeg¨

Jeg har funnet mine på missions.

Tror de dropper av mobsene der inne eller finnes i kister.

Aldri sett noen fra dynabosser.

Tror du bare må satse på flaksen:)

 

/telia

Lenke til kommentar
Skaffet meg en Superior Perennium Blaster til min Soldier (level 152)

 

Er også snart på tide å få byttet ut min QL200 Carbonum Armor med Soldier Tier 1 Armor. Evt en bedre tank-armor enn Albrecht.

 

:hmm:

 

 

edit: Noen forslag? Soldier Tier 1?

6668940[/snapback]

 

Ville ikke gått for full tier 1 som soldier, bare gloves (og kanskje chest for hp)

 

Skaff deg Kaehler Sleeves (eller de samme for omni, husker ikke navnet) - de adder 36 Ass Rifle / FA per sleeve

 

Predator armor funker fett resten av plassene.

Lenke til kommentar

Takker for svar. Kikket litt på de Kaehler Sleeves, og det viste seg at de kun var for Clan-folk. Synd jeg er Neutral da.

 

Kanskje jeg skal gå for Tier 1 allikevel.

 

 

DeLutte: Hvis du trenger noe fra Tradershoppen er det bare å spørre.

For å få tilgang til den må man ha en Trader på over level 30.

Send en PM til "Momp" også skal vi få ordnet en pistol til deg :)

Endret av Mompen
Lenke til kommentar

Du kan alltids lage en ny gratis konto, og starte noen smarte karakterer som kan hjelpe dine main chars, f.eks. en Fixer (bl.a. Runspeed buffs), Engineer (tradeskills og buffs), Doc (de alltid viktige buffene for tweaking) o.s.v.

 

Jeg gjorde dette med 2 betalte kontoer, men såvidt jeg husker har Funcom ingenting i mot at folk har fler gratiskontoer registrert på sitt navn. Bruk en annen e-mail adresse kanskje, ellers kan det oppstå litt forvirring.

 

Jeg laget en Trader på den andre kontoen, og det hjalp noe gudsjammerlig mye når jeg skulle selge bags med loot fra missions eller konverterte monsterparts (blood plasma).

 

Apropos det siste: Husk at uansett hvor høy QL monsterparts du finner, vil de aldri kunne bli noe annet enn toppen QL 200 blood plasma. Jeg har opplevd folk som trodde jeg svindlet dem da de gav meg f.eks. QL 250 parts og fikk QL 200 plasma tilbake. Det er litt råttent at det er slik, for da forsvinner hele vitsen med alt over QL 200 i monsterparts, men det har nok noe med "loot tablet" å gjøre.

 

Predator armour er veldig bra for sitt QL. Du kan få det helt gratis om du har en usannsynlig mengde tålmodighet og camper named predators i SL. Jeg fant toppen 2-3 deler på dem før jeg ble så lei at jeg ikke orket mer. "Cure for baldness" finnes ikke langt derfra, forresten, og en slik plukket jeg opp etter noen kills. Meg og stedsnavn.. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...