Smooth Ceiling Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg mente ikke å være så krass i tonen zuperMensch, beklager det. Kvaliteten på orgs i AO varierer veldig. Det er slik i stort sett alle MMORPG spill; ihvertfall de jeg har spilt. I fler av AO orgene jeg var med i, måtte jeg gjennomgå lengre intervjuer og tilbringe mange timer sammen med folkene før jeg fikk en invitasjon, og nettopp slik bør det være, for da blir de jo bedre kjent med en, og får et bedre grunnlag for å dømme hvorvidt en vil passe inn i orgen. Jeg husker en gang.. Prøvde meg som NM NT. Så traff jeg en Neutral Atrox NT som så på meg litt før han hilste og kommenterte rasen jeg hadde valgt i forhold til profession. Jeg var vel rundt level 50, og dette var ved Jobe research. Det viste seg at han var en mer eller mindre vandrende kalkulator; han elsket å beregne optimale oppsett for andre på farten. Han "kastet hansken" og utfordret meg til å starte på nytt fra scratch, velge å være Neutral og bli med i orgen han var i (Shattered Dreams, om jeg ikke husker feil). Jeg nølte litt, men sa ja til slutt. Det første han gjorde da jeg hadde re-rollet som en Atrox NT, var å buffe meg hinsides og putte på meg et par low QL Electronicum pistoler for å få de første levlene raskt. Jeg passerte level 30 i løpet av noen få timer med et morsomt team, og alt det på grunn av en fremmed som liker å hjelpe andre. Slike er det heldigvis mange av i AO, og det er noe av det som gjør spillet så bra selv i dag. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Jeg mente ikke å være så krass i tonen zuperMensch, beklager det. Ingenting å beklage Kvaliteten på orgs i AO varierer veldig. Det er slik i stort sett alle MMORPG spill; ihvertfall de jeg har spilt. I fler av AO orgene jeg var med i, måtte jeg gjennomgå lengre intervjuer og tilbringe mange timer sammen med folkene før jeg fikk en invitasjon, og nettopp slik bør det være, for da blir de jo bedre kjent med en, og får et bedre grunnlag for å dømme hvorvidt en vil passe inn i orgen. Jau, intervju og slikt er såre vel og ikke misforstå, har møtt mange greie folk også, både i orgen(e) mine og folk i raids/teams og main street Borealis (og NL hill ). Men det er rart med det.. Med en gang det blir interessekonflikter, så skyr enkelte folk ingenting. Det være seg "uber loot" eller noe så banalt som "konkurranse" over kvinnelige spillere. I tillegg kan en begynne å spørre seg selv om det er så kjekt å spille sammen med folk som åpenbart ødelegger seg selv og livet over et spill. Tenker da mest på enkelte amerikanere jeg har vært i org med som bokstavelig talt lever inne i spillet. Jeg orker bare ikke mer av det til slutt. Høres dumt ut dette ovenfor her, men du skjønner kanskje.. Kanskje litt tragikomisk, men det vondeste jeg følelsesmessig har opplevd i livet, stammer fra Anarchy Online. Jeg husker en gang.. Prøvde meg som NM NT. Så traff jeg en Neutral Atrox NT som så på meg litt før han hilste og kommenterte rasen jeg hadde valgt i forhold til profession. Jeg var vel rundt level 50, og dette var ved Jobe research. Det viste seg at han var en mer eller mindre vandrende kalkulator; han elsket å beregne optimale oppsett for andre på farten. Han "kastet hansken" og utfordret meg til å starte på nytt fra scratch, velge å være Neutral og bli med i orgen han var i (Shattered Dreams, om jeg ikke husker feil). Jeg nølte litt, men sa ja til slutt. Det første han gjorde da jeg hadde re-rollet som en Atrox NT, var å buffe meg hinsides og putte på meg et par low QL Electronicum pistoler for å få de første levlene raskt. Jeg passerte level 30 i løpet av noen få timer med et morsomt team, og alt det på grunn av en fremmed som liker å hjelpe andre. Slike er det heldigvis mange av i AO, og det er noe av det som gjør spillet så bra selv i dag. Jeg var selv en som hjalp newbies (enten de ville eller ikke ), og slike folk som du beskriver her gjør spillet verdt å spille. Hadde jeg bare vært newbie selv igjen. Det var såååå mye kjekkere det første året jeg spilte, men slik er det vel for alle. Begynte å spille desember 2002, forresten. 6471714[/snapback] Endret 11. juli 2006 av zuperMensch Lenke til kommentar
Voidstar Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) mompen skrev: Er det bare meg eller virker det som om Clan har flere high-level folk? Omni virker litt puslete der syntes jeg. ----------------------------------- Vel, Clan har 24 stk på 220/30, mens Omni har 23. Ser man imidlertid på guildene, så finnes det kun 4 guilder som kan mønstre 3 spillere med 220/30 og tre av disse guildene er Clan. Storm ser ut til å være den guilden av disse med mest slagkraft, om man tenker high-level folk. De har hele 118 spillere som har nådd 220. De øvrige to er Avatars Reloaded med 51 spillere på 220, samt Enlivenment of Nyaya som har 29 stk. Tranquility er den eneste Omni guilden som foreløpig har 3 stk på 220/30, men er nok også den som har størst potensial i AO for øyeblikket, siden de har 1 spiller på 220/29 og 2 på 220/28. Tipper Tranquility blir den første guilden som kan slå i bordet med 4 spillere på 220/30. Forøvrig har Tranquility 69 spillere som har nådd 220. og må med det betegnes den guilden i AO med nest størst slagkraft, etter Storm. 6453948[/snapback] Det stemmer nok ikke helt, antall medlemer i et guild har ingen ting å si på "slagkraften" dems. Avatars Reloaded var første guildet som tok The Beast solo, dvs uten raid bots eller co-op. TNH med 7-8 personer, jeg har sett diverse "store" guilds dø der på veien til TB, skal ikke nevne noen ;p Tranq er nok det sterkeste omni guilde helt klart, men det er ikke mengen folk som avgjør, det er evnene og skillsa til folkene i guildet som avgjør det. AvR ville jeg si uten problem er det clan guildet med størst "slagkraft" Endret 12. juli 2006 av Voidstar Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Ny guild rekrutere. Kom og se. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Begynte virkelig å levle nå i det siste, sjekk grafen Momp, nåværende level 148 Soldier Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Begynte virkelig å levle nå i det siste, sjekk grafen Momp, nåværende level 148 Soldier 6502958[/snapback] Sjekk han knekten her: http://auno.org/ao/char.php?gender=&factio...xlvl=220&guild= Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Snakker om powerleveling! Driver ofte å prater med org folk, gidder ikke levle hele tiden.. Noen som finner noen "bedre" grafer? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) http://auno.org/ao/char.php?dimension=2&name=Prion Jeg husker jeg levlet med ham en ukes tid. Før og etter var han utenfor min level range. Men så var jo ikke jeg den raskeste levleren heller.. Hvis jeg ikke fikk org team eller sammen med venner, så kunne det bare være. Endret 18. juli 2006 av zuperMensch Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hehe, fra level 18 til level 134 på 10 dager Men hvis man virkelig går inn for det er ingenting umulig Prøver å gå opp en level, ihvertfall en halv en hver dag. Håper på et par per uke. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg gikk fra 0-140 på 3-4 dager. Alt du trenger er Shadowlands Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg gikk fra 0-140 på 3-4 dager. Alt du trenger er Shadowlands 6511492[/snapback] Og litt god tid Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg nektet å levle i SL i nesten et år etter launch, siden jeg hatet det så inderlig. Til slutt ble jeg overtalt og tilbringte mange netter i Ado og Inf.. Det var kanskje "heck n00bs" jeg hatet mest, da. Selv froobs er bedre enn dem. SL missions er bånn i forhold til RK missions, bortsett fra XPen. SL i det hele tatt er bånn i forhold til RK, men er nesten "nødt" til å ha det for å kunne spille AO på skikkelig vis. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Har enda ikke tenkt å oppgradere til SL\AI. Eneste grunnen til det er at jeg fortsatt liker AO sånn som det var når det kom, og at alle mine toons ville bli udugelige i SL. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Mye fordeler med SL kanskje ikke like mange med AI Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Mye fordeler med SL kanskje ikke like mange med AI 6514897[/snapback] Er enig med deg der, selv om man kan få noen så inne granskauens syke armor-deler som man bare kan bruke med AI-pakken, og noen flere perks, så vil jeg si at det er ikke så stor forskjell. Den største forskjellen er mellom SL (shadowlands) og vanlig AO, eller RK om du vil kalle det. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Perksene i AI er dårlige, de burde bli litt bedre. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Beste med AI er egentlig våpna spør du meg, er vanskelig og finne noe bedere en Kyr'ozch våpnene Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Perksene i AI er dårlige, de burde bli litt bedre. 6520686[/snapback] Hva snakker du om?! AI har da helt supre perks. Lenke til kommentar
Henning75 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Kommer vel litt an på profession, men som MA så synes jeg 2 perks i xyun (eller hva den nå enn heter) sånn at du får den instant healen er en livredder, har ikke tall på hvor mange ganger den redda baken min:) For de fleste vil jeg tro at litt ekstra attackrating eller nanoskills ikke er å forakte. Men kommer veldig an på profession. Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Perksene i AI er dårlige, de burde bli litt bedre. 6520686[/snapback] Mhm. Mongo Rage f.eks, drittperk altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå