Nitrius Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvor spiller de fleste folkene her? RK1 eller RK2? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Tror det er RK1. spiller i hvertfall der selv. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 RK1. Info om spilleren min står på forrige siden. Bare ta kontakt og si at du er fra Diskusjon.no Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) RK1. Info om spilleren min står på forrige siden. Bare ta kontakt og si at du er fra Diskusjon.no 6409284[/snapback] Håper virkelig det er på RK1 jeg hadde min høyeste lvl fyr er så lenge siden så husker ikke. Får heller ikke aktivert kontoen nå siden det ser ut som "My Account" siden er nede nå :/ men skal ta kontakt når jeg er ingame ja. Edit: Tror jeg faktsik skal ha en 150 et eller annet Soldier selv Endret 29. juni 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Hørtes kult ut, driver for tiden å levler (PW borgs).. Det er kjeeedelig.. Blægh. Edit, nådde level 137 i dag Endret 29. juni 2006 av mompen Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg spiller AO aktivt. Main er Boem (L194/15), Agent. Alts(orker ikke liste alle, bare de jeg er aktiv på nå for tida): Gesemeh (L122/5), Adventurer. Geseeff (L113/5), Nano-Technician. Geseeff2 (L24/0), Agent. (tidligere towertwink) Notice (L78/6), Martial Artist. Spiller på RK2 og er clan på alle chars, medlem av Leet-Bloc atm. Akkurat nå spiller jeg mest på Boem og Geseeff. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Da er kontoen reaktivert værtfall, skal se om jeg greier å komme meg på iløpet av kvelden =) Blir nok RK2 på meg, var vist der jeg hadde min 150 solider, men hadde en 64 keeper og 76 adventurer på RK1, så skal ikke si noe sikkert. Kansje jeg for all del begynner på nytt Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Jeg fikk her om dagen en mail fra Funcom, med 5-6 koder. De kodene er til å oppgradere en fr00b account til en account med ALLE expansion pakkenen (Notum wars, shadowlands, alien invasion). Det er gratis å oppgradere dem også, men det er ikke lenge dette tilbudet varer. Når du oppgraderer må du begynne å betale månedlig, men det er ikke mye det er snakk om, du får utrolig mye for pengene. Så - Noen som har lyst på oppgradere accountene sine, så bare spør. I mailen står det at man kan dele disse kodene med andre folk, så det er ikke noe fy-fy snakk her. Dear Citizen of Rubi-Ka, We are proud to celebrate the 5th anniversary of Anarchy Online and as part of our celebration, we are pleased to offer you all the Anarchy Online expansions -- free of charge! * Your account ************ can now be upgraded to include all the award-winning expansion packs Anarchy Online has to offer without any cost for the expansions. These special keys can be used to either upgrade your existing account or to give to a friend to create a brand new account and receive 30 days free play time as an added bonus! This offer is strictly limited and will end on Tuesday the 18th of July 2006. These keys represent a saving of $49.90 on our current expansions, and we want to offer this saving to you and your friends. To take advantage of this offer simply visit:https://register.funcom.com Log in to your account and upgrade using one of the enclosed keys. You can also send keys to friends to allow them to try Anarchy Online free for 30 days! Take a look at some of the features from the expansions that you will receive: Shadowlands: - Astonishing playfields. - Original soundtrack. - Two additional professions. - A new array of armor, weapons and other items. - 20 additional character levels. - Perks to make your character even more powerful. - Shadowbreeds to tap into your inner spirit and do incredible moves. Alien Invasion: - Help to defend your city and Rubi-Ka from the awesome power of the aliens. - Build cities and guild houses. - Board and attack alien spaceships. - Powerful new perks, weapons and armor. - New trade skill interface. - Alien Levels giving you access to incredible Perks and Alien Technology. - Player Shops allowing you to sell your hard earned loot! Notum Wars: - Purchase or build towers - Fight and conquer enemy territories Continue to take part in the ultimate sci-fi game, your experience is about to get even better. If you'd like more information about the Anarchy Online expansions, we invite you to find out more at http://www.anarchy-online.com. Trailers are available in "The Game" section for the Notum Wars, Shadowlands and Alien Invasion expansions. In order to upgrade your subscription you must enter valid payment details,subscription fees starting as low as $7.95 per month for a 12 Month plan. Please note that billing will apply immediately if you chose to upgrade! We thank you again for joining Anarchy Online and hope you will remain with us for many years to come. Sincerely Funcom Inc. PO Box 14390 Durham, NC 27709 USA ----------------------------------------------------------------------- * Upgrading an account is permanent and cannot be reversed. Endret 1. juli 2006 av The Very End Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg vil gjerne oppgradere til alle expansion-pakkene, men jeg venter fordi jeg liker AO best sånn som det var originalt Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Jeg vil gjerne oppgradere til alle expansion-pakkene, men jeg venter fordi jeg liker AO best sånn som det var originalt 6421925[/snapback] Hei Du lærer mye om spillet ved å være froob en stund - I allefall det som foregår på RK. Jeg kjenner flere som var froobs inntil lvl 200, og det står det repekt av! Men RK forsvinner jo ikke om du oppgraderer, og det er fremdeles masse å gjøre der Derimot vil du merke at de forskjellige perklines du får med det samme du har oppgradert gjør mye for din toon.. så fremt du velger rett. Men dette kan du lese om på prof. academy på AO's sider Selv spiller jeg på RK 2, Aachel 218/16 shade, og Saldomel 214/12 MP + diverse alts. Har en lvl 60/6 doc, hvis noen trenger hjelp i totw, eller lowbie airaids. Min enfo er 165, og i konstant reperk for å få chosen armor på ><. Hadde vært gøy å komme i kontakt med flere norske. redigert typos :S Endret 2. juli 2006 av Aachel Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg vil gjerne oppgradere til alle expansion-pakkene, men jeg venter fordi jeg liker AO best sånn som det var originalt 6421925[/snapback] Hei Du lærer mye om spillet ved å være froob en stund - I allefall det som foregår på RK. Jeg kjenner flere som var froobs inntil lvl 200, og det står det repekt av! Men RK forsvinner jo ikke om du oppgraderer, og det er fremdeles masse å gjøre der Derimot vil du merke at de forskjellige perklines du får med det samme du har oppgradert gjør mye for din toon.. så fremt du velger rett. Men dette kan du lese om på prof. academy på AO's sider Selv spiller jeg på RK 2, Aachel 218/16 shade, og Saldomel 214/12 MP + diverse alts. Har en lvl 60/6 doc, hvis noen trenger hjelp i totw, eller lowbie airaids. Min enfo er 165, og i konstant reperk for å få chosen armor på ><. Hadde vært gøy å komme i kontakt med flere norske. redigert typos :S 6422080[/snapback] Heisann, har du lyst til å fortelle meg hva en "fr00b er? Og spiller på RK2 jeg også, så tar vel kontakt ingame for en chat eller noe Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Heisann, har du lyst til å fortelle meg hva en "fr00b er? Froob = spiller som spiller gratis, uten expansions Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg vil gjerne oppgradere til alle expansion-pakkene, men jeg venter fordi jeg liker AO best sånn som det var originalt 6421925[/snapback] Du vil forsatt ha alt det gamle, + MASSE MER. Greit nok det koster litt, men det er verd det. Får du lyst til å oppgradere, så spør bare meg DU sparer mange hundre kroner på det Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg vil gjerne oppgradere til alle expansion-pakkene, men jeg venter fordi jeg liker AO best sånn som det var originalt 6421925[/snapback] Du vil forsatt ha alt det gamle, + MASSE MER. Greit nok det koster litt, men det er verd det. Får du lyst til å oppgradere, så spør bare meg DU sparer mange hundre kroner på det 6422178[/snapback] Nå er det ikke så mange hundre kroner det er snakk om da... tror det koster meg 800 kr i året, sånn ca. Da betaler jeg 12 mnd av gangen, det blir billigst. Og det er absolutt verd pengene hvis man først skal betale for et spill. Det er verd og merke seg at det ikke går an å gå tilbake til gratis-spill på den kontoen man har betalt for. Og nå gleder jeg meg til Lost Eden kommer - mere aliens, mer pvp, nye våpen og klær - og forhåpentligvis full IP-reset, min mp trenger det :S Btw.. oppgraderingen er gratis frem til 18. juli+ 1 mnd gratis spill. Deretter går jeg ut ifra at det er vanlig mnds pris. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 det er ikke akkurat dyrt med 100kr i måneden hvis man tenker på at andre spill koster 500kr og kanskje varer to uker Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Yay, nytt våpen på min Soldier! Nophex Plasmadestroyer II, kostet meg 5 millioner credits Endret 2. juli 2006 av mompen Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Yay, nytt våpen på min Soldier! Nophex Plasmadestroyer II, kostet meg 5 millioner credits Ser kanske tøff ut nå 6425187[/snapback] Nice, har noe som heter Premium Blaster eller noe på min Soldier, husker det var noe av det beste værtfall tilbake når jeg spilte i slutten av 2004/begynnelsen av 2005, driver å prøver å sette meg inni spillet igjen, ser at jeg har masse å lære Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hatt en lang pause kanskje? Er litt vrient å sette seg inn i det igjen ja :/ Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hatt en lang pause kanskje? Er litt vrient å sette seg inn i det igjen ja :/ 6425207[/snapback] Yes, vært borte siden begynnelsen av 2005 en gang Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Soldier er ikke akkurat det vanskligste å sette seg inn i da: fa, burst ~TMS~ min soldier er lvl 213 nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå