Locci Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hehe, Jeg er veldig glad jeg kjøpte SL....Bare synd at det er så veeeldig mye freelancere i spelle nå, Står du i OA eller noe så blir du bomba med spørsmål om peng...Hvertfall i basic shop'sa *plystre* Sto der i to timer eller noe igår å fikk en 30spørsmål eller noe om peng Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg blir ikke spesielt berørt av tiggingen, da jeg som regel er andre steder enn spottene "alle samles". Har også stort sett gitt opp å bruke shopping kanalen i OA da det alltid er noen tullinger som spammer den maks med samme rælet om og om igjen med noen sekunders mellomrom. Om du vil se virkelig irriterende chat, start en ny char og kos deg med neu. newbie ooc kanalen.. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Jeg blir ikke spesielt berørt av tiggingen, da jeg som regel er andre steder enn spottene "alle samles". Har også stort sett gitt opp å bruke shopping kanalen i OA da det alltid er noen tullinger som spammer den maks med samme rælet om og om igjen med noen sekunders mellomrom. Om du vil se virkelig irriterende chat, start en ny char og kos deg med neu. newbie ooc kanalen.. Hehe , enig der, alltig gøy å høre på n00b chaten. Men hvis du opplever at shop channelen blir misbrukt, fortell det til en ark eller lignende, gi navnet til synderen og hva han har skrevet, så kan det være at han får en advarsel eller lignende, har skjedd før. Men skal du selge eller kjøpe noe fra shop-channelen må du ha tålmodighet of ofte beregne lang tid på å få selgt ting. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg blir ikke spesielt berørt av tiggingen, da jeg som regel er andre steder enn spottene "alle samles". Har også stort sett gitt opp å bruke shopping kanalen i OA da det alltid er noen tullinger som spammer den maks med samme rælet om og om igjen med noen sekunders mellomrom. Om du vil se virkelig irriterende chat, start en ny char og kos deg med neu. newbie ooc kanalen.. Hehe , enig der, alltig gøy å høre på n00b chaten. Men hvis du opplever at shop channelen blir misbrukt, fortell det til en ark eller lignende, gi navnet til synderen og hva han har skrevet, så kan det være at han får en advarsel eller lignende, har skjedd før. Men skal du selge eller kjøpe noe fra shop-channelen må du ha tålmodighet of ofte beregne lang tid på å få selgt ting. hehe, Jeg snakket om PM meldinger....Det er litt slitsomt å bli bomba med det Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Er det mange nordmenn som spiller AO? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Er det mange nordmenn som spiller AO? yau Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Ja, det er afktisk veldig mange nordmenn etter min mening som spiller det... Nå har jeg ikke snakke med så mange, men har en 10stk i min venne liste på spillet. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hehe, Det eneste problemet er å luke dem ut siden alle skriver på engelsk.. Men en å annen sjelden gang er det noen som skriver æøå, Å da er det bare å peke på dem å si HEI Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Er en del norske som har funnet meg i spillet (nicket mitt er Aasmund).. Så jeg vet at det er en god del norske der btw.. er lvl 39 MA Lenke til kommentar
Locci Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det navne virka kjent...Spiller du på rk1? Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Er en del norske som har funnet meg i spillet (nicket mitt er Aasmund).. Så jeg vet at det er en god del norske der btw.. er lvl 39 MA Deg har jeg hilst på en gang, er en stund siden.. Husker ikke helt i hvilken anledning, men tror du kjøpte et våpen av meg, eller så var vi på team en gang, husker ikke helt, men kjenner det nicket igjen Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg spiller på rk2 mange norske og svenske i orgen jeg er med i(Tiger Claw clan). Min main er Gtrebra 220 sol, og så har jeg et par alts gtredoc 208 doc, og en del andre 150+. Rk 2 er konge når det gjelder drama på forum , Life on Rimor. Med folk som bruker graits tilbudet er det viktig og ikke gå rundt og begge etter creds, er utrolig iriterende. Får ca 5-10 tells fra folk som vill ha penger hver dag. Hvis man skal bli medlem av noen store org's hjelper det og ha ett godt rykte. Ang. kjøp av SL. Anbefalles dette på det sterkeste, i SL kan man levele mye raskeren enn på RK, man får tilgang til perks, nye buffs og symb. AI er ikke så viktig på lave leveler, siden man må først ha en org, så ha CRU som må blitzes fra missons. Her er noen linker til bra AO sider: anarchyarcanum generell info og mange tradskillign guides ao.straticsGenerel info om nesten alt på RK. Står mye bra om dungons som ToTW og IC. Veldig bra side. aovault Også en veldig bra side, har mye info/guider til RK,Sl og AI. Ao Soldier Masse guides for soldiers. Har hatt mye nytte av denne siden. Noe av infoen er utdattert, men fortsatt bra. aunowebside med en database over alle alt av items i spillet. Jeg bruker denne til mye. kan f.eks sette opp armor sette ditt og lage det til en link som dette. Armor på soldier aodb.info Samme som auno.org TC tool page hentet fra orgen jeg er med i sin hjemme side. mange bra nytte programmer til AO. AO fourm Her kan man finne info/guider/meninger om det meste. Inne i Profession Academies er det som oftest guider til i forskjellige profs. hm det var de jeg kom på i farta nå Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det navne virka kjent...Spiller du på rk1? Ja.. rk1 it is.. Theveryend: trokke det iom at du spiller på rk2 (eller?) Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 ok, kanskje bare jeg som missforstod da, men det nicket virket utrolig kjent Men uansett. Og takk for alle de linkene Lenke til kommentar
Lsnake Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Main'en min er Engelen - 214 Martial Artist på Rimor Har spillt AO siden Januar 2002, like glad i spillet fortsat Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 214 :!: Jeg er bare 139 1\2 MEn lurer på Shado Levels, er det lett å nå de første, for så i stige helt ekstremt per lvl? Og man må være lvl 200 for å få muligheten til å gå opp en shadow level? Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Er en del norske som har funnet meg i spillet (nicket mitt er Aasmund).. Så jeg vet at det er en god del norske der btw.. er lvl 39 MA hehe, da har vi faktisk jaktet en del sammen for en god stund siden. Dessverre husker jeg ikke hva nicket mitt var den gang (hadde bare ett), men det var noe veldig norsk, en setning. Kanskje du husker det? Her snakker vi om minst et par år, bortimot tre. Kan det stemme? Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Har spillt AO siden launch, men har hatt endel perioder av.. Har hatt ca ett års pause nå igjen, men i dag fyrer jeg opp spillet på ny Jeg har en hel bøtte med forskjellige chars, men main'en min er en lvl100 ett eller annet atrox soldier som heter Cyberphun på RK1. Rare med AO er at uansett hvor mange ganger en kansellerer kontoen å slutter og spille så kommer du tilbake etterhvert. AO er og blir ett konge spill Endret 21. april 2005 av Nosferatu Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Du må ha nådd level 200 før Shadow levelene begynner å komme. Såvidt jeg vet skjer dette automatisk (ved levling i Shadowlands, selvfølgelig). Min høyeste char er 143, så 200 gidder jeg ikke engang tenke på, for ikke å snakke om 220.. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 å komme seg til 220 tar ca like lang tid om ikke lengere som det tok å komme seg til 200 Viste du at de å lvl fra 1-200 så er 150-200 den delen som krever mest exp? *lurer på hvor mange drømer man tok knekken på med det* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå