Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

For alle andre (vet riktignok ikke om dette er skrevet før:)

Last ned disse to ingame-kartene:

For Rubi-Ka:

"Huge Map" (Glem Dovve's, dette er 10 ganger bedre)

For Shadowlands:

Sphere Map

Ellers... Anarchy Online Official Forums er vel uansett et meget bra utgangspunkt for nye spillere, men hvis jeg ikke tar helt feil kan ikke de med free-account poste på det offisielle forumet, bare lese.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan nokon hjelpe meg med questet for The Living Cyber Body Armor?

I know where such a thing exists too, and I will tell you when you find the Hansen Personal Ore Extractor. Go to Old Athen, location 465.1, 458.9

Det får eg beskjed om. Men når eg leiter inn i den bygningen eg blir guida til, fin eg ingen Extractor. Det er to låste dører der, kan den være bak ei av dei?

Lenke til kommentar
Jeg spillte AO frem til jeg fant ut hvor mye FC bryr seg om kudene sine.

Etter det så slutta jeg.

Kontoene mine er forsat åpene i noen uker til men jeg fornyer ikke og driver ikke på aktivt lenger.

Holder med å spillt opp 200+ MA og sånt.

Må si at jeg er fornøyd med det jeg klarte i AO å få tak i all gode stuffe som en MA kan ha.

My armor

Du må gjerne gi meg litt creds dersom du ikke skal spille lengre. :)

Ingame nick er: Emaan

Lenke til kommentar
Kan nokon hjelpe meg med questet for The Living Cyber Body Armor?

I know where such a thing exists too, and I will tell you when you find the Hansen Personal Ore Extractor. Go to Old Athen, location 465.1, 458.9

Det får eg beskjed om. Men når eg leiter inn i den bygningen eg blir guida til, fin eg ingen Extractor. Det er to låste dører der, kan den være bak ei av dei?

Aller mest sannsynlig så er den nok det. Du finner fort ut at Murphy's lov gjelder i AO også ;) Stort sett ALLTID da du er i et mission med "find item", er item bak den eneste låste døra i missionet, og du har selvfølgelig glemt lockpick :p

Lenke til kommentar
Kva er AI lvls ?

Alien (Invasion) levels, da du kjøper Alien Invasion Expansion pack så kan du kverke aliens og få alien xp, som etter hvert gir deg alien levels. 30 totalt, og mengden axp for å lvl'e opp stiger eksponentielt, rimelig kraftig og. 9000 for alien level 1, og noe rundt 5 millioner for å gå fra level 29-30. Og her snakker vi alien xp gain per kill er fra 800-1300, i snitt kanskje 900?

Sjekk www.auno.org og trykk på "perk planner" for å se hva alien perks (du får et alien perk point per alien level) gir deg av bonuser. '

Auno gir deg også info om alle items ingame, nanoprograms for alle osv.

www.aodb.info er en annen item-database. Mulig disse er postet før, men her er de en gang til :p

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

Har noen andre Fixere gått gjennom Team Fixer Grid questet nylig? Jeg finner pokker meg ikke den andre NPC'en / planten. Sirocco var på plass i feil hjørne i forhold til den utdaterte guiden på Anarchyarcanum, den andre NPC'en var på plass. Jeg gjør noen dry-runs for å være sikker på at jeg gjør alt rett. Har seff en Yalm (uten den ville jeg aldri giddet å prøve å gjennomføre det første questet.. og selv da var jeg nervevrak lenge etter.. korte tidsfrister får meg til å gå bananas). Det virker som dette blir enklere til sammenligning, og man risikerer ikke å miste chipen om man ikke når siste NPC innen tidsfristen så vidt jeg vet.

Etter det skal jeg tilbake til Scheol, til tempelet og drepe spirits for garden keyen der (har funnet nano pattern), og levle til 140 før jeg tar med meg 2-3 til og dreper Trash King for den tredje shoulderpaden. Etter det skal jeg gjøre de to første shoulderpad questene om igjen slik at jeg har en 2. grad på den andre skulderen. Ellers prøver jeg å få tak i 1 stk. Predato armor arm band for å komplettere Predator rustningen (hacket face masken og laget cirlet av den, slipper å se ut som en idiot). Jobber også med noen andre om Tier 1 armor, så kort sagt:

Det er ALLTID noe å gjøre i Anarchy Online :)

NB!

Om noen har en stk. Predator arm band til overs, betaler jeg 4m for den. Trenger bare en, så dra til Ely og camp Limping og Wounded Predator.. ;)

Edit: Yay.. klarte Team Fixer Grid questet på første forsøk da jeg gjorde en n'te dry run og så at alle NPC'ene var oppe. Griseflaks kalles det visst ;)

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

NB!

Om noen har en stk. Predator arm band til overs, betaler jeg 4m for den.

Jeg er 99 % sikker på at en av mules'ene mine 1+ liggende, sender deg en tell innen kl 18:00 i dag hvis jeg har en, hvis du ikke har fått en online/offline tell innen det så tok jeg feil :)

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

For det første, jeg tror ikke du kan bytte navn på dun spiller etter at du har started spillet, og hvor lenge trgner man å være på n00b øya?

Jeg tror til lvl 5 er greit, for da får du beskjed om an rubi-ka trenger din hjelp nede i Subway`en.

Jeg leter etter et våpen, har noen et våpen som krever rundt 1000 i 2h edge, 700 I brawl og 600 I fast attack? Tenker ikke på panther, så hva er det neste våpenet som er bra etter det?

Lenke til kommentar

Gnurk, send meg gjerne en msg på AIM, min Yahoo ID er clansforever (@ ......com), jeg gjør enten missions eller jakter mye av tiden, og misser gjerne noen beskjeder på grunn av det.

Angående navn; Du kan forandre det inntil level 20 eller 30. Jeg mener det er 20. (/name navn, eller noe slikt) Etter det er det ikke mulig å forandre det, men du kan alltid legge til eller forandre et for- og etternavn:

/name first navn

/name last navn

Du vil så få beskjed om at det vil ta tid før det kommer gjennom. Som regel rundt et døgn. Etter det vil du ha et fullt navn med for, mellom- og etternavn. Du kan også gjøre en liten quest for Helpbot, og som takk får du muligeten til å skrive en utfyllende WHOIS om din karakter, som alle andre kan sjekke om de ønsker det. Små detaljer, men det er slikt som gjør et spill bedre.

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...