Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om dette kansje er stedet for dette men.. here goes

 

Om du er over level 50 , 15 år eller eldre, OMNI (ingen clan alts) og spiller på rimor og trenger en org så vil jeg anbefale å sjekke ut denne posten

 

Selv om presidenten vår har skrevet mye av det som trengs å sies så vil jeg legge til at vi raider mobs ganske ofte, bruker poengsystem for å fordele loot.

Vi har folk i de fleste level ranges , så det er skjelden noe problem å finne folk å spille med. Vi er kansje ikke like flinke til å kjøre low level alien spawns men med tiden kan det bli en råd på det og. Det råder en fin stemning i orgen og vi vil gjerne fortsette med det, så har du behov for å markere deg igjennom å trashe andre eller å oppføre deg pyton så er nok ikke VG guilden for deg.

 

 

Hilsen Henning

5003931[/snapback]

 

Vil bare si at Valhall Guardians (VG) er en fin org. Snakker dere ikke noe særlig engelsk er dette en perfekt org, går bare på skandinavisk der. I tillegg har VG mange über folk, så raids og slikt er det ikke noe problem med. VG har også blitt mer aktive på PvP fronten i det siste, men har vel fortsatt rykte på seg for å være PvM. En org jeg absolut kan anbefale (selv om jeg ikke er med selv. Shadow Ops ftw! ;))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil bare si at Valhall Guardians (VG) er en fin org. Snakker dere ikke noe særlig engelsk er dette en perfekt org, går bare på skandinavisk der. I tillegg har VG mange über folk, så raids og slikt er det ikke noe problem med. VG har også blitt mer aktive på PvP fronten i det siste, men har vel fortsatt rykte på seg for å være PvM. En org jeg absolut kan anbefale (selv om jeg ikke er med selv. Shadow Ops ftw! ;))

5015349[/snapback]

 

Takker for de vennelige ordene:)

 

Shadow ops er også en finfin guild som jeg har teama ofte med og består utelukkende av finfine folk:) (rekrutter flere docs!)

 

Vg har ca 400 medlemmer (etter den store utrenskningen av inaktive medlemmer) og ca 20-30 på hver dag. blir som regel mer i helgene

Stor nok til å raide alle Rk og SL mobs alene, hvilket betyr at den er akkurat passe stor:)

 

Det at vi snakker skandinavisk i guild chat betyr ikke at vi er ukyndige i engelsk forøvrig, det er bare en preferanse vi har:)

 

Henning

Endret av Henning75
Lenke til kommentar

Hehe, skulle nesten startet der da:P , men da må man starte HEELT på nytt =P , ikke noen creds eller noe.. Theveryend, når jeg spillte på min MA, så syntes jeg at det ble litt "ensidig" hvis du skjønner hva jeg mener. Kanskje fordi jeg er vant til og gå med våpen? eller er det noe Alle MA's opplever= P

Lenke til kommentar
Hehe, skulle nesten startet der da:P , men da må man starte HEELT på nytt =P , ikke noen creds eller noe.. Theveryend, når jeg spillte på min MA, så syntes jeg at det ble litt "ensidig" hvis du skjønner hva jeg mener. Kanskje fordi jeg er vant til og gå med våpen? eller er det noe Alle MA's opplever= P

5019110[/snapback]

 

 

Du kan jo ta en credz transfer. Det er folk som tilbyr tjenesten mellom servere for en viss %. eller så kan du jo finne folk som vil ha en alt på RK1 og bytter penger med deg.

Sjekk marked forumet, og shopping kanalene :)

Lenke til kommentar

MPs, Engys og Crats kan ha pets.

 

MP's kan faktisk ha inntil 3 forskjellige pets. Engys kan kun ha 1. Er litt usikker på hvor mange Crats kan ha.

 

I tillegg kan Agenter bruke false profession for å få noen av de samme petsene som MP'er har - nemlig heal-pets og attack pets. (Så agenter kan maksimalt ha 2 pets)

 

Agenter kan derimot ikke bruke false prefession for å få tilgang på robotene til Engys eller til charme monstere sånn som 'Crats kan.

 

Ellers har du jo denne: Pet Leet Nanoen som gjør at alle som har AI ekspansjonen kan ha en pet. Dog ikke en spesielt brukbar en. Den kan visstnok kjøpes i Newland i en butikk som heter "Leets'r'us" (Har ikke sjekket det siste)

Endret av Asmodeus
Lenke til kommentar
MPs, Engys og Crats kan ha pets.

 

MP's kan faktisk ha inntil 3 forskjellige pets. Engys kan kun ha 1. Er litt usikker på hvor mange Crats kan ha.

 

I tillegg kan Agenter bruke false profession for å få noen av de samme petsene som MP'er har - nemlig heal-pets og attack pets. (Så agenter kan maksimalt ha 2 pets)

 

Agenter kan derimot ikke bruke false prefession for å få tilgang på robotene til Engys eller til charme monstere sånn som 'Crats kan.

 

Ellers har du jo denne: Pet Leet Nanoen som gjør at alle som har AI ekspansjonen kan ha en pet. Dog ikke en spesielt brukbar en. Den kan visstnok kjøpes i Newland i en butikk som heter "Leets'r'us" (Har ikke sjekket det siste)

5024258[/snapback]

 

 

Litt feilinfo der.

MP kan ha 3 pets. attack, heal og mezz

engy kan ha 2 pets. robot og hund

crat kan ha 2 summoned pets og 2 charmed. 1 robot, 1 Carlo Pincetti, 1 long charm, og 1 kort charm

agent kan ha 2 pets

 

alle (som har en AI preorder key) kan ha 1 leet pet. Dette dyret kan ha pet duels med andre pet, men kan ikke påvirke noe annet i spillet. Den selges, som asmodeous sier, i Leet 'R us (ved de mish terminalen ved burgershappa på utsiden av newland city)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...