Asmodeus Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ql kan sikkert noen som kan tradeskills fortelle deg om. Perennium våpenet får samme QL som det nano-charged våpenet man bruker til å lage det. QL på de andre tre delene må ligge bare noen få prosent under QL på våpenet, evt ha høyere QL enn selve våpenet. Som Henning sier er nano-charged weapons mission rewards, når folk betaler så veldig mye for dem må det enten komme av at de ikke vet det, eller evt at de er ute etter et våpen med høyere QL enn det de selv kan blitze. Er det mulig det kanskje allerede var gjort noen modifikasjoner av våpenet, med de ulike Perennium delene? Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Siden det var snakk om ql 50, som er den laveste QL du kan få tak i, er det nok en kar som kjøper til en lvl 14 (eller lavere) alt. I det tilfellet er nok main for høy og alt for lav. Da er kjøping det eneste alternativet. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ok folkens, Ang helgen. Hva sier dere til kl 20:00 @ reetrats på Lørdag? Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Er jeg invitert Locdogg? ^o^ Hvor og hvilken server? Jeg har en doctor lvl 183 elns. RK2: Zimetrix Adv 170+, Dimatrix doctor 180+ begge er fr00b :!: Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Hvilken server? Jeg spiller på Rimor \ RK2 Kommer hvis jeg kan Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ok folkens, Ang helgen. Hva sier dere til kl 20:00 @ reetrats på Lørdag? 5001566[/snapback] Høres bra ut, Altenan er det eneste som passer for meg da. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Planen var Atlantheren, Og dere som ikke har noen der kunne jo klasket opp en på rk-1 da =) *spy på det nye forumet* Endret 13. oktober 2005 av Loc Dogg Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Planen var Atlantheren, Og dere som ikke har noen der kunne jo klasket opp en på rk-1 da =) *spy på det nye forumet* 5002799[/snapback] Ok. Jeg vil ta å lage rn ny en da på RK1 Navn og sånn kommer etterhvert.. Lenke til kommentar
Henning75 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Vet ikke helt om dette kansje er stedet for dette men.. here goes Om du er over level 50 , 15 år eller eldre, OMNI (ingen clan alts) og spiller på rimor og trenger en org så vil jeg anbefale å sjekke ut denne posten Selv om presidenten vår har skrevet mye av det som trengs å sies så vil jeg legge til at vi raider mobs ganske ofte, bruker poengsystem for å fordele loot. Vi har folk i de fleste level ranges , så det er skjelden noe problem å finne folk å spille med. Vi er kansje ikke like flinke til å kjøre low level alien spawns men med tiden kan det bli en råd på det og. Det råder en fin stemning i orgen og vi vil gjerne fortsette med det, så har du behov for å markere deg igjennom å trashe andre eller å oppføre deg pyton så er nok ikke VG guilden for deg. Hilsen Henning Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Er med på en samling 20:00 på Reet Retreat Lørdag. Kommer med enten eman eller Sneakez. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Kult, Blir spennendes og se hvor mange som kommer, Blir ikke noe sånt kjempe greier men hvertfall kult og samle folket fra forumet Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Var i borealis i går, da jeg så en av disse i shop kanalene :!: Se vedlegg ;D Lenke til kommentar
Locci Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jaja, Da er det ikke lenge til det blir liv på Reet Rat's, *håpe det er mange som kommer* Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Kommer med Turer, selvom jeg ikke spiller AO (så mye) lenger. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 For dere som kommer, Vi samles i hovedingangen Lenke til kommentar
Locci Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jaja, Ble vist dårlig med folk her =/ Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Nettopp avsluttet kontoene mine, ellers ville det vært morsomt. AO bibi (kommer sikkert tilbake neste år). Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 jeg begjynte i går er nå i lvl 9. kaller meg får saukske på server: Antlantean rubika 1 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Hmmm. Tror serverne har et alvorlig problem.. Drepte de hamsteren som var strømforsyningen deres? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hehe, Jeg sitter fast i en death loop =/ Litt kjedelig og ikke kunne "zone" inn i garden men heller bli drept hundreogsnørti ganger..... Virker som det er problemer med server clusteren dems Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå