Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Er dette kanskje tiden for å bli med i en org som stikker et passende våpen i henda på meg?

 

Omtrent her vet jeg at 99% av alle orgs er uaktuelle for deg:)

 

du bør søke opptak i

"I have too much money so i give phatz away for free"

"Teh leech bunch"

"Beggars Online (Anarchy Online division)"

 

De to siste finnes på alle servere og for alle fraksjoner, burde være null problem å bli medlem, bare gå rundt i Borealis og si "excuse me could i ask you a question" fulgt opp av ett "Iamsopoorplxgivemecredsplxkthnxifyoudontyou`regay"

 

Ok, du mente kansje at du etter mye arbeid og fortjenestefull innsats får en kyr rifle eller noe lignende.

Ett medlemskap i en org er ingen unnskyldning for å ikke gjøre ting selv, det er lettere å raide vanskelige mobs, lettere å finne team på levling, o.l

Om du finner den første orgen jeg nevnte i listen, så si fra. I need Dchest plx!! PSTOMGPLX!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lett på shopping kanalen, men ettersom den er for lvl 1-50 er det meste som selges der våpen med litt for lav QL for min del.

 

Det er nettopp på denne kanalen de fleste items selges, nettopp fordi folk med høye mains ofte spiller lave alts og følgelig ikke kan se de høyere shopping kanalene.

Lenke til kommentar

Ok, du mente kansje at du etter mye arbeid og fortjenestefull innsats får en kyr rifle eller noe lignende.

 

Jeg mente egentlig ikke noe i det hele tatt. Det med orgen var ikke spesielt seriøst ment ;)

 

Dog: Jeg er faktisk avhengig av hjelp fra andre om jeg skal finne noe våpen som ligger like oppunder det jeg klarer å bruke. Alternativt kan jeg skrape sammen noen millioner creds og kjøpe et våpen. Jeg driver og leter etter noen som selger, men har bare funnet våpen under QL 60 så langt.

Lenke til kommentar
Dog: Jeg er faktisk avhengig av hjelp fra andre om jeg skal finne noe våpen som ligger like oppunder det jeg klarer å bruke. Alternativt kan jeg skrape sammen noen millioner creds og kjøpe et våpen. Jeg driver og leter etter noen som selger, men har bare funnet våpen under QL 60 så langt.

Hvilken server er du på?

Lenke til kommentar

Det er jo strålende. :D

 

Takker og bukker for det.

 

Regner med at det dukker opp noe jeg kan kjøpe snart også. Sender deg en /tell når jeg har funnet noe brukbart. Driver og samler sammen creds til det skjer nå.

 

Er det noen som vet om Tsakachumien er rollable på høye QL? Mener å huske jeg rullet en lav level Tsak, men det kan jo hende det bare er de med lav level som kan rulles? Statsene på Tsaken ser i hvert fall veldig bra ut, selv for de som bare er QL73.

Lenke til kommentar

Jeg må bare takke igjen for alt du gjorde for meg.

Nå er jo serveren nede, så da får jeg kanskje gjort noe skolearbeid.

 

Er forresten "nano-charged assault rifle" og "nano-charged rifle" veldig bra?

Jeg loota en i foremans office QL75, den var veldig dårlig. Alikevell betalte en kis 1,5 millioner for en i QL50.

Lenke til kommentar

De våpnene der kan hackes og brukes som basis til perennium våpen

 

Du trenger 1stk Nano charged våpen (kan blitzes)

1 stk Perennium bolt (heck loot)

1 stk Perennium plate (dropper av hecklers)

og 1 stk Muzzle (dropper av mortigs i ely)

 

Ql kan sikkert noen som kan tradeskills fortelle deg om.

 

Henning

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...