Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre enn meg som spiller på Rimor \ rk2 serveren som vil møtes?

Gjør et eller anntet :)

Kan bruke min by til et alien raid eller noe, bare send en beskjed i spillet :)

Hm, Tenkte noe i linje med 14-16 oct eller noe som vi kunne hatt et party på ReetRat eller en annen neutral by...

Lenke til kommentar

Ja, Det jeg hadde tenkt til og foreslå er at de som ikke har noen "toon's" på RK-1 kunne lagd en ny bare for et sånt stevne ;)

Men om det er noen som har lyst til og dra det igang på RK-2 også så er det mere en greit for meg :>

Lenke til kommentar

Er på jakt etter et nytt våpen jeg.

Perennium sniper hadde vært glimrende men synes ikke det er så givende å slåss i team mot mobs som bare har litt høyere QL enn meg selv for å ende opp med delene til et våpen som knapt er bedre enn det jeg har fra før, og soom jeg uansett må få en engy til å sette sammen for meg, når jeg faktisk greit kunne fått på meg en QL88 PS uten å gå veldig OE.

Samme problemet får jeg hvis jeg forsøker å blitze/sneake et mission, ettersom jeg ikke kan blitze høyere enn QL73 (er selv bare level 41), mens skillsene mine er høye nok til å bruke en QL93 Caterwaul. Er det mulig for meg å teame med en som er høy nok level til å rulle QL93 team missions, og så bruke clicksaver til å finne meg en caterwaul på den måten, eller vil teamet mitt fremdeles ha en cap på QL73 fordi jeg ikke har høy nok level til noe høyere enn det?

Er dette kanskje tiden for å bli med i en org som stikker et passende våpen i henda på meg? :)

Evt: Er det noen som har en < QL93 X-3 eller Caterwaul liggende? Evt en < QL88 Perennium Sniper? Så vil jeg gjerne legge mine klamme hender over den. Alt under 400K kan jeg fikse, må bare gjøre noen missions først. ;)

Har lett på shopping kanalen, men ettersom den er for lvl 1-50 er det meste som selges der våpen med litt for lav QL for min del.

Alt over QL80 er av interesse

Endret av Asmodeus
Lenke til kommentar

Er nok ikke flere folk på Shadow Lands, men allikval er god del, aldri problem å få seg team osv :)

Dungeons er det også en god del av. Er som oftests noen ok mobs som man tar livet av og man kommer lengre inn i den dungeon`en.

På slutten er det som regel en boss som droper verdifulle ting, eller ting man kan trenge senere i spillet :)

Sl blir nesten som et nytt spill, shadow Lands er et enormt område.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...