Freqtal Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Artige ting skjer i Borealis også Det er altså Mathmatikus. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Haha :!: Borealis er jo den desidert beste byen i AO. Alle henger der, og som regel skjer det noe der. Husker en gang det var ca 50 stk som var leets og rullet rundt :!: Lenke til kommentar
Locci Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hva sier folket på rk-1 til at vi kanskje skulle tatt en samling på Reetrat en kveld? Hadde vert morsomt om folk kunne møtes i spillet Lenke til kommentar
Clanshora Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 ææææ, ja hva sier vi til det?? Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Noen andre enn meg som spiller på Rimor \ rk2 serveren som vil møtes? Gjør et eller anntet Kan bruke min by til et alien raid eller noe, bare send en beskjed i spillet Lenke til kommentar
Locci Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Noen andre enn meg som spiller på Rimor \ rk2 serveren som vil møtes?Gjør et eller anntet Kan bruke min by til et alien raid eller noe, bare send en beskjed i spillet Hm, Tenkte noe i linje med 14-16 oct eller noe som vi kunne hatt et party på ReetRat eller en annen neutral by... Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Høres bra ut! Blir med på den, hadde vært gøy om vi fikk til å samle masse folk. Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Bra tiltak! Blir med jeg om jeg ikke jobber den dagen Lenke til kommentar
Clanshora Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Blir på RK-1 eller? Blir sikkert bra det=) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Den jævle serveren er jo nee hele tiden......... Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Ja, den skal være nede i fem timer nå, var hvist for noe vedlikehold og greier. Men det som var gøy, før serveren gikk ned var den helt f*cka, var sånn ca 30 sec lag, eller 30000 ping... Var ikke så gøy og være på raid da nei! Lenke til kommentar
Locci Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ja, Det jeg hadde tenkt til og foreslå er at de som ikke har noen "toon's" på RK-1 kunne lagd en ny bare for et sånt stevne Men om det er noen som har lyst til og dra det igang på RK-2 også så er det mere en greit for meg :> Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Lagde meg like godt en "Derrelli" på RK2 også jeg, så holder jeg av navnet der også Lvl0 er hun for øyeblikket (ingen IP brukt), og det er mye mulig hun forblir det Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Lurte på en ting. Er blitt medlem av en org som heter Ring Of Destruction. Lurte på om dere har hørt noe om denne org`en? Bra / dårlig? Lenke til kommentar
Clanshora Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 spørs, vis det er rk2 - dunno - Hva er mest morsomt av Adventurer og Martial Artist, Eller kanskje Keeper? Skal lage en clan character, har mest norske kompiser på clan siden Lenke til kommentar
Locci Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Tja, Jeg syns keeper er ganske morsom..God DD og grei nok tank når det trenges... Hvis du har riktig oppsett fra 210 ut så får du ca en bonus på 1500+ dmg Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Er på jakt etter et nytt våpen jeg. Perennium sniper hadde vært glimrende men synes ikke det er så givende å slåss i team mot mobs som bare har litt høyere QL enn meg selv for å ende opp med delene til et våpen som knapt er bedre enn det jeg har fra før, og soom jeg uansett må få en engy til å sette sammen for meg, når jeg faktisk greit kunne fått på meg en QL88 PS uten å gå veldig OE. Samme problemet får jeg hvis jeg forsøker å blitze/sneake et mission, ettersom jeg ikke kan blitze høyere enn QL73 (er selv bare level 41), mens skillsene mine er høye nok til å bruke en QL93 Caterwaul. Er det mulig for meg å teame med en som er høy nok level til å rulle QL93 team missions, og så bruke clicksaver til å finne meg en caterwaul på den måten, eller vil teamet mitt fremdeles ha en cap på QL73 fordi jeg ikke har høy nok level til noe høyere enn det? Er dette kanskje tiden for å bli med i en org som stikker et passende våpen i henda på meg? Evt: Er det noen som har en < QL93 X-3 eller Caterwaul liggende? Evt en < QL88 Perennium Sniper? Så vil jeg gjerne legge mine klamme hender over den. Alt under 400K kan jeg fikse, må bare gjøre noen missions først. Har lett på shopping kanalen, men ettersom den er for lvl 1-50 er det meste som selges der våpen med litt for lav QL for min del. Alt over QL80 er av interesse Endret 10. oktober 2005 av Asmodeus Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det er jo umulig å finne deler til de soulder padsene da! Har drevet på i evigheter og drept robotter. Er det mye folk på shadowlands? Flere enn på Rubi-ka ? Og er det mange dungeons ol. der? Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Er nok ikke flere folk på Shadow Lands, men allikval er god del, aldri problem å få seg team osv Dungeons er det også en god del av. Er som oftests noen ok mobs som man tar livet av og man kommer lengre inn i den dungeon`en. På slutten er det som regel en boss som droper verdifulle ting, eller ting man kan trenge senere i spillet Sl blir nesten som et nytt spill, shadow Lands er et enormt område. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå