Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

post nummer 1000*respekt :thumbup: *

ganske kult spill

*host*Postcounthore*hark* :tease:

Mene, hvilke pistoler er bra til en Adventurer? Nå bruker jeg (36 Adv.) 2xCheap Kaen-Archibald Kolt QL38, som skyter ganske fort, gir passe med skade, og har noen bonuser. Synes de funker ganske greit, men er det noen som er bedre, som jeg kan rolle?

Endret av PCXray
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BBI Faithful, kan kjøpes av Tradere i Trader-shop.

Er den bedre selvom den er treigere? Det blir mer skade overall likevel?

Noen andre ting jeg lurer på:

Når det står "Damage - 1-71 (71)", hva betyr det i parantes da?

Hva er dette: "Attack rating cap/Max Beneficial Skill - 489"

Og har vekten til våpenet noe å si?

-

Noen som kunne ha hjulpet meg med å overføre noe penger fra en toon til en annen, uten å stikke av med pengene mine? :)

Lenke til kommentar

Tallet i () er dmg som blir lagt til når du får crit hit med den

Max Beneficial Skill (MBF):

Hvis du har mer våpen skill enn ett våpen trenger for å equipes vil du få en bonus for alt du har over. MBF sier hva som er max skill teller for bonus. Skill mellom requirment for å ta på og MBF gir bonus dmg, alt over MBF telles ikke.

Det virket komplisert. Gidder ikke omformulere.

Vekt spiller ingen rolle for noe som helst :)

Lenke til kommentar

TomFu: Vi kan møtes i Borealis, Newland eller ICC også. Mange steder som alle har tilgang til vettu. Send en /tell til Derrelli. Er vel på utpå kvelden i morgen (onsdag) rundt klokka 2100-2200

Trulzern: Det går an å gjøre team missions alene også, men du må teame med en annen spiller i noen sekunder for å hente ut missionet, så løser dere bare opp teamet igjen før du løper og gjør oppdraget alene. Det er mange hyggelige folk i AO som gjerne hjelper deg med dette, men det er selvfølgelig lurest å spørre dem som allerede står ved mission terminalen, sånn at de slipper å følge deg dit for å hjelpe deg. Med andre ord: Stå ved en mission terminal og hold utkikk etter noen som har en passende level for deg. (Dvs grønne gule og orange søyler). Dette funker best på steder hvor mange spillere samler seg. Altså Rome, Borealis, Newland m.fl. Jo mer det lagger desto lettere å finne noen med passende level ;)

Ikke at team missions er så voldsomt mye mer interessant enn vanlige missions da, dessuten tar de alt for lang tid, men det gir jo bedre loot.

Endret av Asmodeus
Lenke til kommentar
Jeg mener steder man kan gjøre quests eller hva enn dere kaller det. Har 150 tokens så jeg veit hvordan man gjør oppdrag.

Jeg vet også hvordan man gjør oppdrag, har 1800 tokens jeg :p

OMG, RK2 \ Rimor har faenme gått til hælvete nå , det er det sykeste jeg noen gang har sett av lag og faen :!:

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

På Anarchy Arcanum har de forresten mange andre quests også. Og mye annet interessant. Det er jo få oppdrag som egner seg for akkurat den levelen man selv er på til enhver tid, men i løpet av spillets gang kan du få gjort mange av dem (unntatt alle de profession spesifikke selvfølgelig)

TomFu: Siden servern er nede nå kommer jeg meg ikke inn. Drar bort en uke nå så det kan bli en stund til neste gang jeg logger på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...