Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Har nå ikke spilt siden mars (Begynte i Januar 2002, har 214 MP, 210 MA, 180ish shade osv), men det frister fortsatt ikke da WoW er så utrolig mye morsommere.

 

Er det fortsatt non-stop tower wars på RK2? :p

 

Vurderer å sjekke innom for å sjekke siste patch - deretter Lost Eden (når det måtte komme), men PvP-mechs er vel fortsatt ikke helt min greie.

 

Ikke for å være helt "party-pooper", men Anarchy Online er et døende spill. Min "hovedaccount" er betalt ut februar/mars neste år for jeg var heeelt sikker at jeg aldri kom til å slutte før de shutta ned serveren, helt til jeg fant ut at gresset er grønnere i World of Warcraft.

 

Når det er sagt, det finnes intet community som i AO, jeg leser enda AO-forumene :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OM du har shadowlands expansion pack så får du hver 10de level, og hver level etter 200 tilgang til ulike perks.

Kan jo nevne at også de som ikke har betalt for Shadowlands expansion får beskjed hver 10. level de også om at de har fått en ny perk. Men selv om man får vite at man har fått en Perk så må man ha Shadowlands for å gjøre bruk av den.

 

Har 2 kontoer selv, en med expansions og en uten.

Endret av Asmodeus
Lenke til kommentar
.

 

Er det fortsatt non-stop tower wars på RK2? :p

 

, jeg leser enda AO-forumene :)

 

Om du nå virkerlig hadde lest forumene så hadde du visst svaret på det selv:P

Si det sånn, jeg holder meg unna "Life on Rimor", er drittlei Gromulator, Skankman, Harios m.fl. som syter og hyler :p

 

Blir Reet's Retreat (Må jo bumpe "Count to a million"-tråden min :p) samt MP/MA/Shade-forums - kanskje også patch forums.

Lenke til kommentar
Altfor mye syting der ja, Funcom burde skrudd av pvp i en måned, slik at disse kansellerte kontoene sine i frustrasjon. DET hadde vært deilig det!!.

Sånn som ståa er nå så hater jeg flere fra min egen side enn clannere.

 

Er det noe rart omni blir overkjørt:)

Vel, vi får se hva som skjer, sist det var såpass dramatisk så toppet alt seg i uber-guilddrama og en haug med clanners gikk Omni og dannet Dark Front, men det er jo noe vanskelig å skifte side nå for tiden :p

Lenke til kommentar

Wtb high level neutral application pst!! paying well

 

Altsa.. problemet med omni er at de fleste som driver med pvp oppfører seg som drittunger og er så utrolig arrogante, da omni var på topp og jeg som 160 MA prøvde å joine det som da var pvp boten (omnihq) så fikk jeg beskjed om at dette her var ikke for gimper..

 

det ble nok en orntlig motivasjon for å ungimpe meg selv og dra å støtte sånne folk gitt..

 

Omni taper fordi de fortjener det, Omni "leadership" burde ta sin hatt å gå, svært få vil savne de.

Lenke til kommentar
Wtb high level neutral application pst!! paying well

 

Altsa.. problemet med omni er at de fleste som driver med pvp oppfører seg som drittunger og er så utrolig arrogante, da omni var på topp og jeg som 160 MA prøvde å joine det som da var pvp boten (omnihq) så fikk jeg beskjed om at dette her var ikke for gimper..

 

det ble nok en orntlig motivasjon for å ungimpe meg selv og dra å støtte sånne folk gitt..

 

Omni taper fordi de fortjener det, Omni "leadership" burde ta sin hatt å gå, svært få vil savne de.

Er sånn det er blitt PvP/Tower Wars styrer alt av high-level encounters, raidbots (som du egentlig ikke kan klare deg uten så samt man ikke er i et guild som klarer seg uten støtte fra alle som evt. måtte joine en bot) er "forbudt" da det pågår tower wars, og man risikerer ban fra raidbot ved å sette seg opp mot reglene. Strengt - kombiner det med lag i towerfights og du har en dårlig kombinasjon.

Lenke til kommentar
Wtb high level neutral application pst!! paying well

 

Altsa.. problemet med omni er at de fleste som driver med pvp oppfører seg som drittunger og er så utrolig arrogante, da omni var på topp og jeg som 160 MA prøvde å joine det som da var pvp boten (omnihq) så fikk jeg beskjed om at dette her var ikke for gimper..

 

det ble nok en orntlig motivasjon for å ungimpe meg selv og dra å støtte sånne folk gitt..

 

Omni taper fordi de fortjener det, Omni "leadership" burde ta sin hatt å gå, svært få vil savne de.

Er sånn det er blitt PvP/Tower Wars styrer alt av high-level encounters, raidbots (som du egentlig ikke kan klare deg uten så samt man ikke er i et guild som klarer seg uten støtte fra alle som evt. måtte joine en bot) er "forbudt" da det pågår tower wars, og man risikerer ban fra raidbot ved å sette seg opp mot reglene. Strengt - kombiner det med lag i towerfights og du har en dårlig kombinasjon.

Du blir ikke bannet for å ikke delta i pvp

 

Reglene er grovt sett som følger

 

1. Du kan ikke raide utenfor boten om du ønsker å raide med boten (dvs ingen private raids (unntatt er 3de sector på alien playfield, den hverken clan eller omni velger er åpen)

 

2. Når du er i botten så følger du raidlederens ordre (dette vil redde skinnet til deg og teamet)

 

3. Du blir banna for : Ninjalooting, tilbakeholding av loot som skal rulles/biddes på (varierer fra bot til bot), training av raidstyrken, andre ting som forstyrrer raidet, nekte å følge ordre.

 

4. Om det skulle bli forsvar av ett high level omni tårn vil raidet bli avbrutt/utsatt

 

Utvis sunn fornuft med andre ord.

 

Stort sett er det 3 områder som det raides i bot for

1. hele pandemonium

2. Alien playfield

3. Tarasque

 

Alle andre mobs er helt greitt å raide med org , venner etc.

Lenke til kommentar

Hvor mye får jeg for et par QL9 Second-Hand Old English Trading Co.?

 

Ikke så mye skulle jeg tro, den QLen folk vil ha her er 1, og den selger for rundt 50K på en normal dag på

 

 

Hvor mye får jeg for et par QL10 Concrete Cushions?

 

Disse er i riktig QL :) 200-300K per par var normal pris for en stund siden. Kan ta noe tid å selge, siden det nesten krever en høy char som trenger til alts/eller har rotet bort sine.

 

Dette gjelder omni på RK2, hvordan det er andre steder har jeg ingen anelse om :)

Endret av Mr-CEO
Lenke til kommentar

Jeg solgte mine QL9 Second-Hand Old English Trading Co. for 150k jeg, var visst en som var desperat. :)

 

Men nå skal jeg gjøre ferdig oppdraget mitt så jeg får den siste Concrete Cushion'en min. Trenger bare en lockpick først.

 

Edit:

Noen som vil kjøpe et par QL10 Concrete Cushions for 200-300k?

 

Edit2:

Fikk 600k for de!

 

Edit3:

Hvilket våpen bør jeg skaffe til min agent, som er lvl17?

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
wee, jeg spiller en opi MA atm.. Jeg liker både MP og MA, men jeg har tenkt på atrox MP, hva burde jeg ta? Hva er kulest på høyere lvls, fete buffs, items , osv.. pvp

Jeg har en 214 nanomage MP (>.<) og en level 210 Opifex MA, hold deg til MA'en din du, er utrolig mye morsommere i endgame ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...