Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

Har prøvd spillet noen ganger.. kan ikke si at jeg var fornøyd :p men virker som det faktisk er en del folk som spiller det selv om det egentlig er et totalt b-spill

Ca % andel av folkene som forlot AO til fordel for WOW og GW som nå har kommet tilbake er i min guild ca 90%

Dvs. at 90% av de som dro har kommet tilbake (litt tidlig på morran for den der)

Jeg tror vi ser hva som er B spill her:)

Det å klage over grafikken på ett spill av denne typen er å skyte selvmål, 3 ganger på rad, i en kamp hvor ditt lag er det eneste på banen.

Spillets styrke ligger langt dypere, du blir ikke "ferdig" med det første , alltid nye utfordringer å bryne seg på.

Btw 16.0 patch er forventet i dag:)

Endret av Henning75
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er en support klasse, som ikke trenger å ha super utstyr for å kose deg. I det fleste teams vil en fixer ikke tanke eller gjøre noe annet enn å skyte på mobs

Så... Når har du tenkt å spille fixeren din på den måten du selv foreskriver? :)

Uhm, ja, det er ett godt spørsmål. Egentlig derfor jeg lagde Enfen min da. Kan jo like godt lage en char som passer spillemåten min istedenfor å forandre spillemåte ;)

Jeg løper raskt og slikt, men er for lat til å gjøre det. Kan jo ikke trykke på alle "push dmg" knappene min når jeg løper ;)

Som sagt trenger man ikke tanke eller ODe soldater for å kose seg med fixere, men det er utrolig morro. Kanskje til og med mer morro enn å leke enf/sold, siden ingen av de klassene tror du kan gjøre jobben bedre :)

Fixere er grei slik, de er ikke forventet å tanke eller å havne på toppen av dmg listen, så når det skjer er det utrolig morro. At en shade havner øverst på dmg listen på beastraid er ikke noe som overasker særlig. At en fixer gjør det vekker oppsikt (og får alle shade slackers til å pumpe extrem dmg ;))

Nå har jo jeg litt bias til fordel for fixere siden jeg selv spiller det som main, men jeg må si at fixere er morro. De er fine å leke med. En enf eller doc har på en måte en fast rolle å fylle. Samme med de fleste andre proffesions synes jeg. Men en fixer skal bare kunne løpe raskt, buffe hots og NCU og dermed er rollen oppfylt. Masse 'frihet' til å legge dine egen ting i rollen. Det er ikke uten grunn at fixere er de mest fashion fikserte professions i spillet. Man blir nemlig ikke like gimp om man ikke følger "normalen" som fixer, som om man er anderledes i de andre proffessions.

Hmm, litt mye fixer <3 her, men men, prøv en og se hvor gøy det er :)

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke legge ut i lange drag om hvorfor jeg liker å spille som fixer mer enn noe annet (ett ord: Fleksibel), men som din aller første karakter vil jeg påstå at Martial Artist passer best av alt.

Grunner:

- Du behøver ikke våpen, ergo er den billigere å levle

- Du gjør god dmg og kan heale deg selv og andre

- Du kan se kul ut (viktig)

:)

Her finner du en oversikt over nanokrystallene MAs kan bruke. Husk på at du alltid kan bruke Clicksaver og blitze nanokrystaller, armor og andre ting du måtte ha behov for.

Ønsker du å soloe mest mulig, går ingen forbi Docs på høyere levels, selv om jeg ikke er sikkert på om det er med eller uten ekspansjonene.

Lenke til kommentar
Wow OA har forandret seg. Fra en bosshaug til en fin hageby :p WA har ikke forandret seg så mye, de har vel bare lagt ned noen fliser ser det ut som. Men fint var det likevel.

Hehe du sier ikke det, Stikk til Boriales og sjekk der

Er ikke sikker på om de har forandret noe på det siden 16.0.0.12 patchen men jeg var hvertfall innom der på testserveren da

Lenke til kommentar

Dritt å sitte her på jobben uten å få sjekka ut nye patchen. Men gleder meg.

Angående Doctors og soloing på høyere levels: Er det noen som har spilt Doc over lvl 200 som kan si noe om hvordan det er? Regner med at damagen fremdeles er i minste laget, slik at man bruker lang tid på å få ned en mob? Og at fordelene heller ligger i at man healer seg selv så mye at man kan slåss nærmest i uendelighet, stemmer det?

I så fall er jeg ikke sikker på om det ville vært noe for meg. Noe av det jeg liker med Agenten er at førsteskuddet gjør nok skade til at moben dør fort, så jeg kan komme meg fort videre til neste ting på to-do-lista. Til gjengjeld er jeg en pingle som ramler sammen bare noen puster hardt på meg da, men synes det er greit at alt går fort.

Hater kjipe mober som har 1mill hitpoints men bare gjør 20-30 i skade ;)

Lenke til kommentar

Tja, vi kan vel nevne at høylevel docs gjerne bruker 30-60 minutter på Inferno Dynahunting og det krever konsentrasjon.

Du må kontinuerlig UBT, DoT og Heal. Det er 3 DoT lines du må vedlikeholde hvorav den ene er kort duration.

Doc har ikke super damage, styrken deres er at de kan "outheale" damage de tar, og derfor kan soloe mye ingen andre kan.

Om du vil ha balanse mellom god damage og god healing så er adventurer tingen. Du kan ikke soloe like mye som en Doc, men om du ikke gidder og denge på en mob i en time uansett så spiller det vel ikke så mye rolle.

Lenke til kommentar
Henning, er ikke du en opi MA?

jo, men det er da ingen grunn til at alle må være det?

Levle den troxen din du, du vil finne ut at det er langt på vei flere fordeler enn ulemper med det.

Eneste jeg kan se er at du må twinke masse agility

På den annen side, så må du twinke masse stamina med opi.

Lenke til kommentar
Jeg skal ikke legge ut i lange drag om hvorfor jeg liker å spille som fixer mer enn noe annet (ett ord: Fleksibel), men som din aller første karakter vil jeg påstå at Martial Artist passer best av alt.

Grunner:

- Du behøver ikke våpen, ergo er den billigere å levle

- Du gjør god dmg og kan heale deg selv og andre

:)

Her finner du en oversikt over nanokrystallene MAs kan bruke. Husk på at du alltid kan bruke Clicksaver og blitze nanokrystaller, armor og andre ting du måtte ha behov for.

Ønsker du å soloe mest mulig, går ingen forbi Docs på høyere levels, selv om jeg ikke er sikkert på om det er med eller uten ekspansjonene.

Ok, da får jeg spille litt djevelens advokat jeg da.

1. Fixer gir deg langt på vei mer erfaring med missions, noe som bør være din venn de første levlene.

2. Fixers har svært god comp litr, som gjør det enkelt å få på minnebelter og lignende, SAMT at det gir deg bedre priser når du selger ting.

3 Fixere har ett utvalg av hots som uthealer hva MA klarer uten perks. (11 second recharge på soul of rubi anyone?)

4 Fixere har Shadowwebspinners (kun for SL) som er av de aller aller beste back armorene in game, 220 spinneren kan måle seg med eller overgå det meste.

5. Du kan særdeles lett transportere deg selv rundt

6. Ncu buffs som gir deg mer ncu

7. Noen av fixer nanone er dyna loot, da får du erfaring med de også:)

Du behøver ikke våpen, ergo er den billigere å levle

Om du leste min post så argumenterte jeg for at disse forskjellene er tilnermet ikke eksisterende. 25 til 35m for en superior per beamer er ingenting i forhold til mange andre items. MA har andre money sinks. henviser til min egen post

Du gjør god dmg og kan heale deg selv og andre

Som MA gjør du absolutt god damage i begynnelsen, fra 160ish og oppover sliter du voldsomt fordi den beste perk comboen ikke kommer før på 205 (ca 8k damage på 3 perks) Dog mot godt twinka fixere så skal det godt gjøres å holde agg når de drar bursts.

Og hvilken profession kan du ikke gjøre det med?:)

Om dette er avgjørende for deg, så rull en keeper.

Keeper chosen eier alt in game på stil:)

Lenke til kommentar
Spørsmål: Hva er perks? Jeg har fått det en del ganger aner ikke hva det er

OM du har shadowlands expansion pack så får du hver 10de level, og hver level etter 200 tilgang til ulike perks.

En perk er en "bonus" du kan velge mellom ulike f.eks perks som er angrep som gir masse damage, eller som øker evadene dine i kortere tid eller bare øker enkelte stats.

Det finnes 3 grupper perks

Profession: dette er perks unike for din profession

Group: dette er perks unike for din type klasse (Adventurer, fixer, ma, shade f.eks)

general: disse kan alle bruke.

Du kan resette en perk hver 24de time om du ikke er happy med valget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...